Przetargi.pl
Zakup specjalistycznego sprzętu i aparatury do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie.

Szpital Powiatowy w Kętrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7512502 , fax. 089 7513797
  • Data zamieszczenia: 2016-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Kętrzynie
    ul. Marii Curie-Skłodowskiej 2 2
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7512502, fax. 089 7513797
    REGON: 51092936200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup specjalistycznego sprzętu i aparatury do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa na miejsce montażu, wskazane przez Zamawiającego w jego siedzibie, kompletnego, nowego fabrycznie tomografu komputerowego wraz z wyposażeniem w zgodnej konfiguracji wykazanej w zał. nr 1c do SIWZ. Nie dopuszcza się dostaw częściowych poszczególnych elementów tomografu. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne instrukcje, gwarancje, dokumentację techniczną, certyfikaty i świadectwa wymagane przepisami prawa sporządzone w języku polskim, w odpowiednich opakowaniach zapewniających należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego sprzętu przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia minimalnych podanych w zał. 1c do SIWZ parametrów, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 2. Wykonanie adaptacji pomieszczeń wraz z instalacją przyłączeniową oraz montaż tomografu komputerowego. 3. Miejsce przeznaczone na pracownie tomografu komputerowego wraz zapleczem: pomieszczenia adaptowane (obecnie funkcjonującej pracowni tomografii komputerowej wraz z pomieszczeniami funkcyjnymi), znajdują się w budynku Szpitala Powiatowego w Kętrzynie. Pomieszczenia opisane w rzucie parteru stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ. 4. Zakres prac adaptacyjnych: prace ogólnobudowlane wykończeniowe od stanu po demontażu poprzedniego tomografu komputerowego wraz z montażem tomografu komputerowego, w zakresie: a) adaptacja pomieszczeń (o ile to konieczne), b) sprawdzenie i dostosowanie istniejących instalacji: centralnego ogrzewania, elektrycznej, elektrycznej niskoprądowej - inst. ppoż., komputerowa, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. 5.Wykonanie w średnim standardzie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami prawa oraz wymaganiami producentów urządzeń. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do: 1) opracowania niezbędnej, wynikającej z przepisów dokumentacji adaptacji pomieszczeń dla pracowni tomografii komputerowej z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego proponowanych rozwiązań technicznych, 2) organizacyjnych i materiałowych, 3) wykonania prac ujętych w opracowanej dokumentacji, 4) uzyskania akceptacji Zamawiającego wykonanych prac, potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru. 7. Uruchomienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie racjonalnej eksploatacji sprzętu w pracowni tomografii komputerowej Szpitala zakończonego protokołem szkolenia, podłączeniem do sieci informatycznej w jednostce. 8. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - potwierdzony stosownym dokumentem. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji i serwisu pogwarancyjnego przedstawia zał. nr 1b do SIWZ oraz zapisy istotnych postanowień umowy stanowiące zał. nr 6 do SIWZ. 9. Inne istotne warunki: a) dostarczany sprzęt musi posiadać wymagane prawem świadectwa i atesty: deklaracja zgodności lub świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, świadectwo dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia TK, b) wykonawca zapewnia wykaz autoryzowanych punktów serwisowych (nazwa, adres, tel/fax) rozmieszczonych na terenie Polski, c) Istotne postanowienia umowy stanowiące zał. nr 6 do SIWZ są integralną część niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 10. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem dostawy i montażu tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331150009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości 20.000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK S.A, Numer rachunku: 73 1090 2718 0000 0001 0304 1219 z dopiskiem (tytuł postępowania, którego wadium dotyczy) w terminie do 20.05.2016r. godz.11:00, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść w oryginale wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy PZP, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) w art. 46 ust. 5 ustawy PZP, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczno-użytkowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/zamowienia_publiczne; http://szpital-ketrzyn.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach