Przetargi.pl
Zakup pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych w ramach programu rządowego Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej nr 10 im. Karola Miarki oraz Szkoły Podstawowej nr 11 im. Św. Jadwigi Królowej Polski w Mysłowicach.

Gmina Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Powstańców 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3171195 , fax. (032) 2234075
  • Data zamieszczenia: 2012-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mysłowice
    ul. Powstańców 1 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. (032) 3171195, fax. (032) 2234075
    REGON: 00051581000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych w ramach programu rządowego Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej nr 10 im. Karola Miarki oraz Szkoły Podstawowej nr 11 im. Św. Jadwigi Królowej Polski w Mysłowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego spełniającego wymogi rządowego programu - Cyfrowa szkoła wraz z instalacją i uruchomieniem. Cykl szkoleń instruktażowych dotyczących użytkowania na w/w sprzęcie. Przedmiot dostawy musi spełniać następujące warunki: - posiadać deklarację CE, - posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, - w przypadku komputerów przenośnych - spełniają wymogi normy Energy Star 5.0, - wyprodukowany w 2012 r. - fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, - posiadać dołączone instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, - powinien posiadać parametry techniczne nie gorsze od podanych w zał. nr 5 do siwz. Wymagania serwisowe: - gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy na cały sprzęt elektroniczny, a w przypadku tablic interaktywnych nie krótszy niż 60 miesięcy, - czas reakcji 24 godziny od momentu zgłoszenia problemu, usunięcia awarii w ciągu 5 dni roboczych lub sprzętu zastępczego, - dostępność serwisu pogwarancyjnego. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Szkoły Podstawowej nr 10 im. Karola Miarki ul. Mikołaja Reja 28; 41-404 Mysłowice oraz Szkoły Podstawowej nr 11 im. św. Jadwigi Królowej Polski ul. Laryska 101; 41-404 Mysłowice. 2. Dostawy odbywać się będą transportem wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia bezpośrednio do placówek, o których mowa w pkt. 3.1, w dniach poniedziałek-piątek w godzinach 08:00÷15:00 i zamontować w miejscu wskazanym przez Dyrektora Szkoły lub upoważnionego pracownika Szkoły, z zastrzeżeniem, iż termin oraz godzinę dostawy i montażu wykonawca musi uzgodnić z Dyrektorem Szkoły lub upoważnionym pracownikiem Szkoły, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach