Przetargi.pl
Zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem i oczyszczeniem miejsc dokarmiania. Prace w ramach „Kompleksowego projektu ochrony Żubra przez Lasy Państwowe”

PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża ogłasza przetarg

  • Adres: 17230 Białowieża, Wojciechówka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6812405, 6812410 , fax. 856 812 405
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża
    Wojciechówka 4
    17230 Białowieża, woj. podlaskie
    tel. 085 6812405, 6812410, fax. 856 812 405
    REGON: 5002685100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialowieza.bialystok.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem i oczyszczeniem miejsc dokarmiania. Prace w ramach „Kompleksowego projektu ochrony Żubra przez Lasy Państwowe”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: I. Zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego oraz obsługą tych miejsc przez Wykonawcę. • buraki pastewne – 9ton (ze zbiorów tegorocznych, bez zanieczyszczeń mechanicznych, oczyszczone z liści korzonków i gleby); • siano pozyskane na terenie powiatu hajnowskiego (celem uniknięcia zawleczenia niepożądanych gatunków roślin i pasożytów) – 80 ton (75 ton luzem lub w belach, 5 ton w kostkach o wymiarach nie większych niż 50 cm x 50 cm x 130 cm, ze zbiorów tegorocznych; w przypadku dostaw w miesiącach styczeń-marzec, ze zbiorów z roku 2017); wymagania: powietrznie suche (o wilgotności do 20 %), bez turzyc, trzcinnika i situ; • sianokiszonka – 10 ton w belach (ze zbiorów tegorocznych); • dostawa 1 tony lizawek solnych Multi-Lisal Se. (kostki o wadze 10 kg); • W szczególnych przypadkach (brak możliwości składowania pasz w terenie) Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru pasz w miejscu składowania Wykonawcy, z obowiązkiem ich dostarczenia we wskazane miejsca, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Rozwożenie pasz (siano, buraki, sianokiszonka i lizawki) odbywać się będzie w etapach: 1. Niezwłocznie po podpisaniu umowy do dn. 15 marca 2018 r. – dostawa i rozwiezienie w ilości do 20 ton siana do brogów we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach, wraz z przewożeniem siana z brogów nieużytkowanych przez żubry do brogów użytkowanych oraz uzupełnianie i nagarnianie siana - w miarę potrzeb. 2. Niezwłocznie po podpisaniu umowy dostawa i rozwiezienie w miejsca wskazane przez Zamawiającego 500 kg lizawek solnych, pozostałe 500 kg – dostawa i rozwiezienie do 15 października 2018 r. 3. W terminie do 20 lipca 2018 r. dostawa i rozładunek do brogów i paśnika zlokalizowanych w oddz. 422, 446,448 i 251 do 35 ton siana luzem lub w belach (po uprzednim ich rozwinięciu). 4. Od 15 listopada 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. – dostawa i rozwiezienie pozostałej części pasz (9 t buraków pastewnych, 25 t siana i 10 t sianokiszonki), w terminach (raz lub 2x w tygodniu) i lokalizacjach(jak poniżej)wskazanych przez Zamawiającego; oraz uzupełnianie i nagarnianie paszy w brogach, według potrzeb. Lokalizacje wszystkich brogów na terenie nadleśnictwa: 248 Db (2 brogi); 339Ab (1 bróg); 445Df (2 brogi); 470Df (2 brogi); 475An, 475Br (2 brogi); 526Bc, 526Ad (2 brogi); 546Cf (1 bróg); 580Ad (2 brogi); 638Cc (1 bróg); 422Bf (4 brogi); 422Bh (1 bróg); 422Bg (1 paśnik); 448Dg (1 bróg); 446Bc (1 bróg); 251Db (2 brogi). Zamawiający wymaga, aby siano i sianokiszonka były przez Wykonawcę rozpakowane, a pozostałości po sznurkach i folii na bieżąco usunięte. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia stopnia uzupełnienia brogów dwa razy w tygodniu, uzupełniania ich w miarę potrzeb oraz zapewnienia dostępności paszy dla zwierząt (przerzucenie, nagarnięcie – w miarę potrzeb), a także wykonywania bieżących drobnych napraw brogów uszkodzonych w wyniku użytkowania przez żubry (np. przybijanie desek, żerdzi itp.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia odpadów i psującej się karmy z powierzchni, na której będą ponownie wykładane pasze. II. Oczyszczanie zimowych miejsc dokarmiania żubrów polegające na uprzątnięciu pozostałości po paszach z brogów i stogów, obejmujące: 1. Po zakończeniu dokarmiania, uprzątnięcie brogów w miejscach zimowego dokarmiania żubrów z pozostałości siana oraz wywiezieniu zebranych nieczystości poza teren leśny. 2. Uprzątnięcie starego siana złożonego w stogach w miejscach zimowego dokarmiania żubrów oraz wywiezieniu go poza grunty Nadleśnictwa Białowieża. 3. Termin realizacji prac nastąpi w terminie od 1 do 14 kwietnia 2018 r. Utylizacja zebranych odpadów roślinnych leży w wyłącznej gestii Wykonawcy. Lokalizacja miejsc do oczyszczenia: 248 Db (2 brogi + siano w stogach); 339Ab (1 bróg); 445Da (2 brogi + siano w stogach); 470Df (2 brogi); 475An, 475Br (2 brogi); 526Bc, 526Ad (2 brogi + siano w stogach); 546Cf (1 bróg); 584Cf (siano w stogach); 580Ad (2 brogi); 638Cc (1 bróg); 422Bf (4 brogi); 422Bh (1 bróg); 422Bg (1 paśnik); 448Dg (1 bróg); 446Bc (1 bróg); 251Db (2 brogi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach