Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla samochodów służbowych i urządzeń służbowych Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych w Przemkowie

Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 59-170 Przemków, ul. Fabryczna 16
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Fabryczna 16 16
    59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzdp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla samochodów służbowych i urządzeń służbowych Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych w Przemkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Zakup paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla samochodów służbowych i urządzeń służbowych Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych w Przemkowie. Przedmiotem zamówienia jest zakup na stacji paliw należącej do wykonawcy: - benzyny bezołowiowej Pb 95 - przewidywana ilość 7 000 litrów, - oleju napędowego - przewidywana ilość 20 000 litrów. Przewidywana ilość w/w paliw może ulec zmianie w okresie realizacji zamówienia, w zależności od realnych potrzeb Zamawiającego. 3.1. Wykonawca zapewni sprzedaż paliw płynnych spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (jt. Dz. U. z 2013 r., poz.1058) zgodnego z normą PN-EN 228 oraz PN-EN 590. 3.2. Wykonawca zapewni możliwość bezgotówkowego dokonywania zakupów paliw na stacjach paliwowych będących częścią sieci stacji przez 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu oraz umożliwi dokonywanie transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart bezgotówkowego tankowania. 3.3. Przez sieć stacji zamawiający rozumie stacje zlokalizowane równomiernie na terytorium Polski, przy całkowitym pokryciu jej terytorium, w liczbie nie mniejszej niż 300, w tym co najmniej: - 1 stacja w promieniu 30 km od miasta Przemków. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty bezgotówkowego tankowania, wydane przez wykonawcę, na warunkach takich samych jak dla sieci stacji wykonawcy. Wykonawca przed zawarciem umowy udostępni wykaz stacji paliw z podaniem ich miejsca położenia (adresu). 3.4. Rozliczenia pomiędzy wykonawcą a zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych paliw. Cena jaką zamawiający zapłaci każdorazowo za pobrane paliwo wynikać będzie z ilości faktycznych pobrań oraz ceny obowiązującej na danej stacji w dniu pobrania pomniejszonej o zaoferowany opust. W przypadku zmniejszenia szacunkowej ilości kupowanego paliwa, stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego, wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do zamawiającego. 3.5. Wykonawca po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoją tabelą opłat, będzie w stanie wydać karty bezgotówkowego tankowania w terminie 10 dni roboczych od otrzymania odpowiedniego wniosku od zamawiającego. Wydane przez wykonawcę karty bezgotówkowego tankowania będą umożliwiały ewidencjonowanie pobranych paliw. Bezgotówkowy zakup paliw za pomocą kart bezgotówkowego tankowania zabezpieczy jedynie poufny numer identyfikacyjny PIN związany z kartą paliwową, który da możliwość potwierdzenia transakcji dokonywanych przy użyciu karty. Wykonawca zapewni ważność kart w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca zapewni potwierdzenie transakcji przy użyciu kart bezgotówkowego tankowania w formie wydruku (dowód sprzedaży) bezpośrednio u operatorów prowadzących stacje paliw. Operator (wykonawca) jest uprawniony przy każdej transakcji dokonywanej przy użyciu karty bezgotówkowego tankowania do weryfikacji karty. Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana z dokładnym podaniem numeru transakcji bezgotówkowej przy użyciu karty bezgotówkowego tankowania, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionego asortymentu. 3.6. Rozliczanie paliw, zakupionych na podstawie kart bezgotówkowego tankowania, odbywać się będzie za dwa okresy rozliczeniowe, tj.: od 1-go do 15-go dnia miesiąca oraz od 16-go do ostatniego dnia miesiąca. Zamawiający dokonywać będzie płatności za pobrane paliwo na konto wykonawcy wskazane na fakturze przelewem w ciągu 21 dni od daty wystawienia faktury przez wykonawcę. Za datę dokonania płatności uważa się datę przekazania polecenia przelewu. Faktury za transakcje bezgotówkowe dokonane przez zamawiającego z użyciem kart bezgotówkowego tankowania wystawiane będą przez wykonawcę po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych i wysyłane zamawiającemu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia sprzedaży, wraz z zestawieniami transakcji bezgotówkowych dokonanych w danym okresie rozliczeniowym. Wystawione faktury oraz zestawienia transakcji muszą mieć wyszczególnione kwoty oraz ilości pobranych paliw . Zestawienie o którym mowa powyżej powinno zawierać rozliczenie każdorazowej transakcji dokonanej przez zamawiającego w danym okresie rozliczeniowym za pomocą kart bezgotówkowego tankowania tj.: numer karty, datę, godzinę transakcji i miejsce, nazwę produktu, cenę jednostkową, ilość pobranego asortymentu i całkowitą wartość transakcji (brutto i netto). Wykonawca będzie udostępniał także zamawiającemu wskazane powyżej informacje drogą elektroniczną na adres e-mailowy: biuro@pzdp.pl. 3.7. Ilość kart może ulec zmianie zgodnie z potrzebami zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów wydania kart w przypadkach, w których ich wydanie byłoby konieczne z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. utrata, zniszczenie, zmiana danych itp.). Cena za wydanie nowych kart nie może przekraczać cen podanych w ogólnych cennikach czy tabelach opłat danego wykonawcy. Limity zakupów w okresie rozliczeniowym na daną konkretną kartę zostaną określone na etapie wypełniania wniosków o wydanie kart bezgotówkowego tankowania czy podpisywania umowy. W przypadku utraty, zniszczenia, kradzieży karty bezgotówkowego tankowania, zamawiający zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia wykonawcy w celu jej zablokowania. Zgłoszenia przyjmowane będą całodobowo pod nr telefonu podany przez wykonawcę. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe zrealizowane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty paliwowej od momentu otrzymania telefonicznego zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: procent upustu jaki udzieli wykonawca za 1 litr paliwa (stały upust)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pzdp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach