Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych przy pomocy kart paliwowych dla Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych placówek terenowych na terenie województwa wielkopolskiego

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60959 Poznań, ul. Św. Marcin
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 530 920
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
    ul. Św. Marcin
    60959 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 530 920
    REGON: 1251326200346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych przy pomocy kart paliwowych dla Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych placówek terenowych na terenie województwa wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup bezołowiowej benzyny silnikowej 95 i 98 oktanowej oraz usługi dotyczącej wykonania mycia i odkurzania samochodu osobowego przy użyciu elektronicznych kart paliwowych na terenie całego kraju dla pojazdów służbowych użytkowanych przez OR KRUS Poznań oraz podległe Placówki Terenowe KRUS: Gniezno, Grodzisk Wlkp., Nowy Tomyśl, Szamotuły, Śrem, Środa Wlkp., Września, Piła, Czarnków, Wągrowiec, Złotów, Rawicz, Wolsztyn, Gostyń, Leszno, Kościan, Konin, Koło, Słupca, Turek, Ostrów Wlkp., Jarocin, Kalisz, Kępno, Krotoszyn, Ostrzeszów, Pleszew oraz Międzychód w okresie realizacji zamówienia tj. od dnia 01.01.2018r. do dnia 31.12.2020r. 2. Parametry bezołowiowej benzyny silnikowej 95-oktanowej oraz 98-oktanowej muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). Stacje paliwowe muszą spełniać wymagania określone w Obwieszczeniu Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2014 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1853). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup poniżej wskazanego paliwa silnikowego oraz usługi mycia i odkurzania dla pojazdów służbowych Zamawiającego, wedle szacunków obejmujących okres sprzedaży: a) bezołowiowej benzyny silnikowej o liczbie oktanowej 95 w ilości 72.300 litrów, b) bezołowiowej benzyny silnikowej o liczbie oktanowej 98 w ilości 5.200 litrów, c) usługi mycia i odkurzania samochodów służbowych w zależności od potrzeb Zamawiającego, których wartość w czasie trwania umowy nie przekroczy 3% wartości brutto za paliwa. 4. Zamawiający będzie dokonywał zakupów we wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum: - stacjami paliwowymi położonymi w granicach administracyjnych miast, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego tj.: Poznań, Gniezno, Grodzisk Wlkp., Nowy Tomyśl, Szamotuły, Śrem, Środa Wlkp., Września, Piła, Czarnków, Wągrowiec, Złotów, Rawicz, Wolsztyn, Gostyń, Leszno, Kościan, Konin, Koło, Słupca, Turek, Ostrów Wlkp., Jarocin, Kalisz, Kępno, Krotoszyn, Ostrzeszów, Pleszew, Międzychód lub w odległości nie większej niż 5 km od granic administracyjnych wyżej wymienionych miejscowości – mierzonej wg mapy Google oraz - na terenie kraju ( co najmniej 2 w każdym mieście wojewódzkim) honorującymi wystawione przez Wykonawcę elektroniczne karty paliwowe oraz oferujących paliwa silnikowe będące przedmiotem zamówienia. 5. Zamawiający informuje, że w chwili obecnej dysponuje 34 pojazdami służbowymi. 6. Szczegółowy opis realizacji zakupu paliwa oraz usługi mycia i odkurzania samochodu został zawarty w umowie. 7. Przedmiot zamówienia został określony wg kodów zawartych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4 – benzyna bezołowiowa, 50.11.23.00-6 – mycie samochodów . 8. Wymagania dotyczące podwykonawstwa: 1) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia . 2) Na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia ( zakresu prac ), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia na podstawie koncesji na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 220 z pózn. zm) ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku określonym w pkt VI.4 do 9 SIWZ ( o ile dotyczy) 3) wypełnione oświadczenia stanowiące załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do SIWZ 4) wykaz stacji paliwowych prowadzących sprzedaż produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia wraz z podaniem godzin pracy, adresów– zlokalizowanych zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt III.4 SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia 5) Regulamin/Ogólne warunki sprzedaży i używania kart paliwowych – w zależności czym dysponuje Wykonawca 6) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy; 2. Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich Wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert. a) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. b) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca w sytuacji zaistnienia podstaw do jego wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 i ust. 5 pkt 1) ustawy – Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy, tzw. self-cleaning. Zamawiający rozpatrzy dowody wykazane wyżej i dokona ich oceny w świetle przesłanek wykluczenia Wykonawcy określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16- 20 i ust. 5 pkt 1) ustawy-Pzp. 4. Postanowienia określone w pkt 4 nie mają zastosowania wobec Wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia i nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania zakazu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach