Przetargi.pl
zakup odczynników i materiałów zużywalnych wraz dzierżawą analizatora immunochemicznego i analizatora moczu oraz dzierżawą LIS przez okres 36 miesięcy

Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 6460264 , fax. 55 6460235
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
    ul. Armii Krajowej 105/106
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 55 6460264, fax. 55 6460235
    REGON: 22041530500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup odczynników i materiałów zużywalnych wraz dzierżawą analizatora immunochemicznego i analizatora moczu oraz dzierżawą LIS przez okres 36 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników i materiałów zużywalnych wraz dzierżawą analizatora immunochemicznego i analizatora moczu oraz dzierżawą LIS przez okres 36 miesięcy do Laboratorium Analitycznego Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku. 2. Parametry i wymagania dotyczące analizatorów objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 2A do SIWZ) 3. Przewidywana liczba oznaczeń znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Kwota czynszu z tytułu dzierżawy analizatorów winna obejmować koszty związane z instalacją i uruchomieniem aparatów, przeszkoleniem personelu oraz faktycznym oddaniem aparatów do eksploatacji, oraz przeglądów serwisowych w okresie dzierżawy. 5. Dostawy odczynników będą realizowane transportem wykonawcy do magazynu Laboratorium Analitycznego w PCZ Malbork. 6. Koszty transportu wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434500-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do użytkowania na terenie Polski i UE - certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub oświadczenie z uzasadnieniem, że dane urządzenie nie podlega obowiązkowi wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych. b) firmowe materiały informacyjne/katalogi/broszury (w języku polskim) potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z wyraźnym oznaczeniem przez Wykonawcę, który parametr potwierdza zapis dokumentu. c) oświadczenie, że aparatura oraz odczynniki spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). w szczególności, że przeprowadzono wymagane dla nich procedury oceny zgodności z wymaganiami zasadniczymi oraz, że oznakowane są znakiem CE. d) oświadczenie o spełnieniu wymagań zasadniczych określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 75) oraz załącznikach do wymienionego rozporządzenia; e) dokument zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania lub dokument zgłoszenia Prezesowi Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, f) karty charakterystyki odczynników

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach