Przetargi.pl
Zakup odczynników i materiałów laboratoryjnych oraz techniki kryminalistycznej niezbędnych do prowadzenia badań DNA i krwi dla KWP w Katowicach

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2011-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup odczynników i materiałów laboratoryjnych oraz techniki kryminalistycznej niezbędnych do prowadzenia badań DNA i krwi dla KWP w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje 10 zadań: Zadanie nr 1 - Zakup zestawu do identyfikacji osobniczej w systemie co najmniej 15 loci STR i locus Amelogeniny wraz ze standardem wielkości obejmującym zakres 60 - 500 bp - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 2 - Zakup zestawu do identyfikacji osobniczej w systemie co najmniej 15 loci chromosomu Y wraz ze standardem wielkości obejmującym zakres 60 - 500 bp - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ Zadanie nr 3 - Zakup polimeru do elektroforezy kapilarnej w aparacie ABI PRISM 3130 XL - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ Zadanie nr 4 - Zakup Proteinazy K 30 u/mg oraz DTT (dithiothreitol) - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ Zadanie nr 5 - Zakup nakrywek optycznych do mikropłytek reakcyjnych 96 - dołkowych oraz mikropłytek reakcyjnych 96 - dołkowych - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ Zadanie nr 6 - Zakup zestawu 16 kapilar do aparatu ABI PRISM 3130 XL - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ Zadanie nr 7 - Zakup testów do oznaczania specyficznego antygenu prostaty (PSA) - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ Zadanie nr 8 - Zakup testów paskowych do ujawniania krwi - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ Zadanie nr 9 - Zakup dozownika manualnego wraz z końcówkami, zakup końcówek do pipet z filtrami o pojemności 0,1 - 10 u l, probówek (SAFE-LOCK) o pojemności 1,5 ml oraz probówek o pojemności 0,2 ml - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ Zadanie nr 10 - Zakup mikrofiltracyjnych zestawów do oczyszczania DNA - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 12 do SIWZ Wymagana gwarancja: - dla zadań nr 1, 4, 5, 7, 8- minimum 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego. dla zadania 2 - minimum 6 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego. dla zadania 3 - minimum 4 miesiące gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego. dla zadań nr 6, 9,10 - gwarancja producenta. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, gatunku I i dostarczony w oryginalnych, bezzwrotnych i nienaruszonych fabrycznych opakowaniach producenta, w przypadku gdy etykiety na produktach wykonane są w języku obcym Zamawiający wymaga naklejenia etykiety w języku polskim. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336940001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach