Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. 6 Dywizji Piechoty
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 533 230 , fax. 943 533 251
- Data zamieszczenia: 2020-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
ul. 6 Dywizji Piechoty 60
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 533 230, fax. 943 533 251
REGON: 33025654000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP, NAPRAWA I WYMIANA OGUMIENIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, naprawa i wymiana ogumienia pojazdów należących do Miejskiego Zakładu Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o., zgodnie z podanym w SIWZ zestawieniem. Ogumienie będące przedmiotem umowy będzie wymieniane przez Wykonawcę w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg, w stacji obsługi należącej do Wykonawcy, będącej w jego posiadaniu w czasie obowiązywania umowy z Zamawiającym. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części III – opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34351100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, Formularz cenowy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowych opon do samochodów dostawczych, ładowarek, wózków widłowych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023r dla CZG R-XXI
Dodano: 2024-02-21 - „Dostawa opon do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie w podziale na 3 części:
Dodano: 2023-09-17 - ZAKUP, WYMIANA I NAPRAWA OGUMIENIA
Dodano: 2023-08-02 - ZAKUP, WYMIANA I NAPRAWA OGUMIENIA
Dodano: 2023-06-22 - „Dostawa opon nowych i regenerowanych wraz z ich naprawą”.
Dodano: 2021-04-15 - „Dostawa opon nowych i regenerowanych wraz z ich naprawą”.
Dodano: 2020-10-31 - Dostawa nowych opon rozmiar 20,5 R 25 sztuk 4 do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80
Dodano: 2020-02-17 - Dostawa opon do samochodów ciężarowych, naczep samochodowych, ładowarek, wózków widłowych dla CZG R-XXI
Dodano: 2020-02-11 - ZAKUP, NAPRAWA I WYMIANA OGUMIENIA
Dodano: 2019-12-02 - DOSTAWA DO REGIONALNEGO ZAKŁADU ODZYSKU ODPADÓW W SIANOWIE PRZY UL. ŁUBUSZAN 80, 4 SZTUK NOWYCH OPON ROZMIAR 23,5 R 25.
Dodano: 2019-10-11