SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH ogłasza przetarg
- Adres: 18-100 Łapy, JANUSZA KORCZAKA 23
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH
JANUSZA KORCZAKA 23
18-100 Łapy, woj. podlaskie
REGON: 050644804 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup napędów oraz akcesorium ortopedycznego na potrzeby rozwoju zakresu zabiegów ortopedycznych w SP ZOZ w Łapach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup napędów oraz akcesorium ortopedycznego na potrzeby rozwoju zakresu zabiegów ortopedycznych w SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na: (zał. nr 5 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz zał. nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy).Przedmiot zamówienia składa się z 5 pakietów:Pakiet nr 1 – Zestawy małych i dużych napędówPrzedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) dostawę sprzętu wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, instalacją, uruchomieniem w siedzibie Zamawiającego;b) objęcie przedmiotu dostawy co najmniej 24 miesięczną gwarancją (licząc od dnia potwierdzonej protokołem instalacji, uruchomienia i przekazania urządzenia w terminie uwzględniającym godziny pracy Zamawiającego);c) zapewnienie reakcji serwisu od powiadomienia do rozpoczęcia naprawy max. 24 godz. /dotyczy sprzętu medycznego/d) oczekiwanie na skuteczne usunięcie uszkodzenia /dotyczy sprzętu medycznego/:a. niewymagającej importu części nie dłużej niż 2 dni robocze /dotyczy sprzętu medycznego/b. wymagającej importu części nie dłużej niż 10 dni roboczych. /dotyczy sprzętu medycznego/e) wykonania (w cenie oferty) instruktarzu obsługi i konserwacji zaoferowanego sprzętu zgodnie z Zał. nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.f) Serwis pogwarancyjny, dostępność części zamiennych – min. 10 lat od daty sprzedaży /dotyczy sprzętu medycznegoPrzedmiotem zamówienia jest Zakup napędów oraz akcesorium ortopedycznego na potrzeby rozwoju zakresu zabiegów ortopedycznych w SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na: (zał. nr 5 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz zał. nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy).Przedmiot zamówienia składa się z 5 pakietów:Pakiet nr 2 – Napęd ortopedycznyPrzedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) dostawę sprzętu wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, instalacją, uruchomieniem w siedzibie Zamawiającego;b) objęcie przedmiotu dostawy co najmniej 24 miesięczną gwarancją (licząc od dnia potwierdzonej protokołem instalacji, uruchomienia i przekazania urządzenia w terminie uwzględniającym godziny pracy Zamawiającego);c) zapewnienie reakcji serwisu od powiadomienia do rozpoczęcia naprawy max. 24 godz. /dotyczy sprzętu medycznego/d) oczekiwanie na skuteczne usunięcie uszkodzenia /dotyczy sprzętu medycznego/:a. niewymagającej importu części nie dłużej niż 2 dni robocze /dotyczy sprzętu medycznego/b. wymagającej importu części nie dłużej niż 10 dni roboczych. /dotyczy sprzętu medycznego/e) wykonania (w cenie oferty) instruktarzu obsługi i konserwacji zaoferowanego sprzętu zgodnie z Zał. nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.f) Serwis pogwarancyjny, dostępność części zamiennych – min. 10 lat od daty sprzedaży /dotyczy sprzętu medycznegoPrzedmiotem zamówienia jest Zakup napędów oraz akcesorium ortopedycznego na potrzeby rozwoju zakresu zabiegów ortopedycznych w SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na: (zał. nr 5 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz zał. nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy).Przedmiot zamówienia składa się z 5 pakietów:Pakiet nr 3 – Lampa czołowaPrzedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) dostawę sprzętu wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, instalacją, uruchomieniem w siedzibie Zamawiającego;b) objęcie przedmiotu dostawy co najmniej 24 miesięczną gwarancją (licząc od dnia potwierdzonej protokołem instalacji, uruchomienia i przekazania urządzenia w terminie uwzględniającym godziny pracy Zamawiającego);c) zapewnienie reakcji serwisu od powiadomienia do rozpoczęcia naprawy max. 24 godz. /dotyczy sprzętu medycznego/d) oczekiwanie na skuteczne usunięcie uszkodzenia /dotyczy sprzętu medycznego/:a. niewymagającej importu części nie dłużej niż 2 dni robocze /dotyczy sprzętu medycznego/b. wymagającej importu części nie dłużej niż 10 dni roboczych. /dotyczy sprzętu medycznego/e) wykonania (w cenie oferty) instruktarzu obsługi i konserwacji zaoferowanego sprzętu zgodnie z Zał. nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.f) Serwis pogwarancyjny, dostępność części zamiennych – min. 10 lat od daty sprzedaży /dotyczy sprzętu medycznegoPrzedmiotem zamówienia jest Zakup napędów oraz akcesorium ortopedycznego na potrzeby rozwoju zakresu zabiegów ortopedycznych w SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na: (zał. nr 5 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz zał. nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy).Przedmiot zamówienia składa się z 5 pakietów:Pakiet nr 4 – Zestaw podpór do stołu operacyjnegoPrzedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) dostawę sprzętu wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, instalacją, uruchomieniem w siedzibie Zamawiającego;b) objęcie przedmiotu dostawy co najmniej 24 miesięczną gwarancją (licząc od dnia potwierdzonej protokołem instalacji, uruchomienia i przekazania urządzenia w terminie uwzględniającym godziny pracy Zamawiającego);c) zapewnienie reakcji serwisu od powiadomienia do rozpoczęcia naprawy max. 24 godz. /dotyczy sprzętu medycznego/d) oczekiwanie na skuteczne usunięcie uszkodzenia /dotyczy sprzętu medycznego/:a. niewymagającej importu części nie dłużej niż 2 dni robocze /dotyczy sprzętu medycznego/b. wymagającej importu części nie dłużej niż 10 dni roboczych. /dotyczy sprzętu medycznego/e) wykonania (w cenie oferty) instruktarzu obsługi i konserwacji zaoferowanego sprzętu zgodnie z Zał. nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.f) Serwis pogwarancyjny, dostępność części zamiennych – min. 10 lat od daty sprzedaży /dotyczy sprzętu medycznegoPrzedmiotem zamówienia jest Zakup napędów oraz akcesorium ortopedycznego na potrzeby rozwoju zakresu zabiegów ortopedycznych w SP ZOZ w Łapach, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na: (zał. nr 5 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz zał. nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy).Przedmiot zamówienia składa się z 5 pakietów:Pakiet nr 5 – Akcesoria artroskopowePrzedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) dostawę sprzętu wraz z rozładunkiem, transportem wewnętrznym, instalacją, uruchomieniem w siedzibie Zamawiającego;b) objęcie przedmiotu dostawy co najmniej 24 miesięczną gwarancją (licząc od dnia potwierdzonej protokołem instalacji, uruchomienia i przekazania urządzenia w terminie uwzględniającym godziny pracy Zamawiającego);c) zapewnienie reakcji serwisu od powiadomienia do rozpoczęcia naprawy max. 24 godz. /dotyczy sprzętu medycznego/d) oczekiwanie na skuteczne usunięcie uszkodzenia /dotyczy sprzętu medycznego/:a. niewymagającej importu części nie dłużej niż 2 dni robocze /dotyczy sprzętu medycznego/b. wymagającej importu części nie dłużej niż 10 dni roboczych. /dotyczy sprzętu medycznego/e) wykonania (w cenie oferty) instruktarzu obsługi i konserwacji zaoferowanego sprzętu zgodnie z Zał. nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.f) Serwis pogwarancyjny, dostępność części zamiennych – min. 10 lat od daty sprzedaży /dotyczy sprzętu medycznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną