Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg
- Adres: 51-147 Wrocław, ul. Czajkowskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 261 658 666, , fax. 261 658 425
- Data zamieszczenia: 2017-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
ul. Czajkowskiego 109
51-147 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 261 658 666, , fax. 261 658 425
REGON: 93038806200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.awl.edu.pl/bip
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH DRUKOWANYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z opracowaniem projektów nadruków na materiałach promocyjnych w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia razem z rozmieszczeniem logotypów i oznaczeń zgodnie z przepisami prawnymi oraz wytycznymi Zamawiającego zawartymi w SIWZ. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: ulotki informacyjne -14.000 szt., broszury informacyjne – 5.000 szt., teczki ofertowe A4 – 500 szt., notesy konferencyjne A4 – 500 szt., kalendarze plakatowe 2018 r. – 100 szt., kalendarze trójdzielne 2018 r. – 900 szt., kalendarze 2018 r. na biurko stojące – 200 szt., kalendarze 2018 r. prawnika gabinetowe – 4 szt., terminarze A4 na 2018 r. – 50 szt., terminarze książkowe A5 na 2018 r. – 55 szt., terminarze Wojsk Lądowych na 2018 r z logo. – 350 szt., terminarze dyrektorskie format A4 na 2018 r. – 50 szt., notatniki A5 ERASMUS – 100 szt., broszury informacyjne o uczelni w języku angielskim ERASMUS – 100 szt., teczki ofertowe A4 ERASMUS – 150 szt., notesy konferencyjne A4 ERASMUS – 150 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego– załącznik A. 2. Próbki asortymentu do poz. 1, 2, 3, 6, 10 - próbki mają być dostarczone w celu dokonania oceny oferty w kryterium Jakość, jednocześnie mają odpowiadać asortymentowi określonemu przez Zamawiającego w siwz. Próbki stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Stwierdzenie niezgodności próbek z opisem przedmiotu zamówienia będzie uznane za niezgodność oferty z treścią siwz i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć próbki materiałów promocyjnych analogicznie do przedmiotów określonych przez Zamawiającego, po jednej sztuce następujących produktów : ulotka informacyjna (poz. 1), broszura informacyjna (poz. 2), teczka ofertowa (poz. 3), kalendarz trójdzielny (poz. 6), terminarz książkowy A5 (poz. 10) z uwzględnieniem: 1) ulotka informacyjna musi być w formacie A5 , drukowana dwustronnie na papierze kredowanym błysk o gramaturze min. 130 gr/m2, druk: 4 + 4 (CMYK). 2) broszura informacyjna musi posiadać format: DL min. 10 stron drukowana na papierze kredowanym lub satynowym min. 130g, okładka musi być drukowana na papierze 250 g oraz foliowana. Broszura szyta po długim boku. 3) teczka ofertowa musi być w formacie A4, zamykana na gumkę, laminowana matowo jednostronnie. Papier kredowany błyszczący min. 300g/m2, , 4) kalendarz trójdzielny musi posiadać rozmiar: wymiar kalendarza: 32x69 cm (+/- 2 cm) oraz zawierać elementy: zdjęcie - folia mat + lakier UV wybiórczy, eleganckie kremowe kalendarium dwujęzyczne (PL, GB,). 5) terminarz książkowy A5 musi zawierać: okładka z ekoskóry, znakowanie metodą tłoczenia; Wykonawca ma możliwość przygotowania próbek materiałów promocyjnych, na których docelowo będą wykonane aplikacje graficzne zgodnie z wymaganiami wskazanymi w SIWZ lub przedstawienia próbek gadżetów promocyjnych dotychczas wykonanych pod warunkiem, że nadruki na tych przedmiotach będą odpowiadać technikom nadruku wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi wszystkie koszty przygotowania oferty wraz z kosztem przygotowania i dostarczenia próbek. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ciągu technologicznego i urządzenia do czyszczenia luf 122 mm i 152 mm
Dodano: 2018-09-18 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU WYPOSAŻENIA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Dodano: 2018-08-21 - (273) dostawa sprzętu warsztatowego
Dodano: 2018-07-10 - Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia warsztatowego nr sprawy: TECH/228/2018
Dodano: 2018-06-26 - dostawa narzędzi i urządzeń warsztatowych (nr sprawy: TECH/237/2018)
Dodano: 2018-06-25 - Dostawa wyposażenia specjalistycznego (urządzeń i sprzętu) do pracowni pojazdów ciężarowych realizowana w projekcie „ Budowa hali pod samochód ciężarowy na potrzeby kształcenia praktycznego w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Borowskiej nr 105 we Wrocławiu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na zadania
Dodano: 2018-01-16 - Dostawa wyposażenia specjalistycznego do pracowni pojazdów ciężarowych realizowana w projekcie „ Budowa hali pod samochód ciężarowy na potrzeby kształcenia praktycznego w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Borowskiej nr 105 we Wrocławiu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2017-10-25 - ZAKUP SPRZĘTU DO WYPOSAŻENIA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Dodano: 2017-10-24 - Dostawa wyposażenia specjalistycznego do pracowni pojazdów ciężarowych realizowana w projekcie „ Budowa hali pod samochód ciężarowy na potrzeby kształcenia praktycznego w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Borowskiej nr 105 we Wrocławiu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2017-10-11 - ZAKUP SPRZĘTU DO WYPOSAŻENIA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Dodano: 2017-08-07