Przetargi.pl
Zakup łóżek do intensywnej opieki medycznej 10 sztuk

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Zwycięstwa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683528759 , fax. 683528759
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Zwycięstwa 1 1
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683528759, fax. 683528759
    REGON: 00031039600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsulechow.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup łóżek do intensywnej opieki medycznej 10 sztuk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są łóżka do intensywnej opieki medycznej -10 szt. wraz z rozładunkiem i instalacją w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dodatkowo - szkolenie personelu Zamawiającego (wraz z dokumentem potwierdzającym) w terminie ustalonym z Zamawiającym. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w § 9 SIWZ; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w § 9 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 8 SIWZ na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie .Poświadczenie kserokopii musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej do podpisywania oferty załączone do OFERT w następującej kolejności: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, jeśli nie jest wymagana, oświadczenie o nie wymagalności; Ważne (aktualne) dokumenty wskazujące na dopuszczenie do obrotu oferowanego sprzętu zgodnie art. 5 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2004r, nr 93, poz. 896 )-Wpis do rejestru wyrobów medycznych- Certyfikat CE; Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik; W celu zweryfikowania zgodności oferowanych urządzeń z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek załączenia kart katalogowych oferowanych produktów; Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; Wypełniony i podpisany formularz cenowy; Zaparafowany projekt umowy; Wypełniony i podpisany arkusz parametrów technicznych urządzenia; Oświadczenie dotyczące art. 22; Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (art.24 Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsulechow.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach