Przetargi.pl
Zakup karnetów na usługi rekreacyjno-sportowe dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-91/14

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
  • Data zamieszczenia: 2014-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup karnetów na usługi rekreacyjno-sportowe dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-91/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego karnetów uprawniających pracowników Zamawiającego do korzystania z usług sportowych i rekreacyjnych w obiektach Wykonawcy oraz podmiotów z nim współpracujących w ilości i w asortymencie 300 szt. karnetów miesięcznie dla pracowników Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga, aby karnety były dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, stosownie do pisemnych zapotrzebowań zgłaszanych np. pocztą elektroniczną przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej ilości karnetów, co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego. 3. Karnety mają uprawniać użytkownika do korzystania z usług o których mowa w pkt. 1 w obiektach zlokalizowanych na obszarze całego kraju. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 85 obiektami na terenie województwa lubelskiego, w tym w samym Lublinie (w granicach administracyjnych miasta) liczba nie może być mniejsza niż 50 obiektów, z tym zastrzeżeniem, że na terenie Lublina karnety muszą zapewniać dostęp do co najmniej: 3.1. jednego obiektu ze ścianką wspinaczkową lub grotą solną, 3.2. nie mniej niż cztery obiekty z jednym basenem (min. 25 m długości), 3.3. nie mniej niż dwóch obiektów z siłownią, sauną, fitnessem, rowerami spinningowymi, jogą lub sztukami walki, 3.4. jednego obiektu z salą do squasha, 3.5. jednego obiektu z salą do nauki tańca, 3.6. nie mniej niż dwóch obiektów typu SPA świadczących usługi zawierające łącznie: Basen, Sauna, Siłownia i zajęcia fitness. 4. Przez pojęcie Obiekt Zamawiający rozumie samodzielny, zwarty zespół urządzeń terenowych (zagospodarowane tereny sportowe przeznaczone do uprawiania sportu na świeżym powietrzu) lub budynków, których całość lub część przeznaczona jest do celów sportowo-rekreacyjnych. Zajęcia oferowane w jednym obiekcie pod jednym adresem administracyjnym przez ten sam podmiot (wykonawcę) traktowane będzie jako jeden obiekt. 5. Wszystkie karnety mają zapewniać nielimitowaną oraz nieograniczoną możliwość korzystania z wybranych przez użytkownika obiektów na terenie całego kraju tj. w godzinach otwarcia, w którym świadczone są ww. usługi, przy czym czas trwania jednorazowego pobytu na obiekcie (rozumiany jako czas korzystania z usługi) musi być nie krótszy niż 45 minut, z wyjątkiem usług sauny, gdzie minimalny limit ze względów bezpieczeństwa winien wynosić nie więcej niż 30 minut. 6. Zamawiający wymaga aby dostępność obiektów nie była ograniczona porą dnia, tzn. uprawniony ma prawo korzystać z obiektu w pełnym zakresie czasu jego otwarcia dla korzystających. Dostęp powinien dawać możliwość korzystania z różnych usług i zajęć w różnych obiektach sportowych tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji, bez stosowania jakichkolwiek limitów czy interwałów czasowych pomiędzy świadczonymi usługami. 7. Zamawiający wymaga, aby obiekty wyposażone były w nowoczesny sprzęt sportowy zgodny z wymogami bezpieczeństwa. Sale do ćwiczeń powinny być klimatyzowane albo wyposażone w odpowiednią wentylację. Wymagane jest też zaplecze techniczne: toalety, prysznice, szatnie wyposażone w zamykane szafki na odzież, suszarki do włosów i lustra. Zajęcia zorganizowane (np. aerobowe i taneczne, ścianka wspinaczkowa) powinny być prowadzone przez wykwalifikowanych instruktorów z danej dziedziny. 8. Użytkownicy Programu uprawnieni do korzystania z usług sportowych określonych w pakiecie, będą mieli możliwość dostępu do wyznaczonych obiektów za okazaniem karty imiennej oraz za okazaniem dowodu tożsamości na terenie całego kraju. Zamawiający nie dopuszcza możliwości weryfikacji uczestnika w obiekcie przez telefon, kody PIN, SMS ani poprzez dane biometryczne - gdyż są to dane osobowe wrażliwe. Zamawiający przekaże Wykonawcy jedynie imienną listę uczestników. 9. Liczba kart ustalona zostanie na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca w ramach umowy umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie niniejszej umowy. Aktualna lista usług oraz podmiotów będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena ilości obiektów sportowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach