Miasto Konin ogłasza przetarg
- Adres: 62-500 Konin, Plac Wolności
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 63 2401138 , fax. +48 63 2401135
- Data zamieszczenia: 2018-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Konin
Plac Wolności 1
62-500 Konin, woj. wielkopolskie
tel. +48 63 2401138, fax. +48 63 2401135
REGON: 311019036 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWO-PROGRAMOWEJ W RAMACH PROJEKTU „WZMACNIANIE ZASTOSOWANIA TIK W MIEŚCIE KONIN- INTEGRACJA I HARMONIZACJA BAZ DANYCH ORAZ UDOSTĘPNIANIE ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia pn. „Zakup infrastruktury sprzętowo-programowej” jest dostawa infrastruktury sprzętowo-programowej w ramach projektu ,,Wzmacnianie zastosowania TIK w Mieście Konin - integracja i harmonizacja baz danych oraz udostępnianie elektronicznych usług publicznych”. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 2: Społeczeństwo informacyjne, działanie 2.1.: Rozwój elektronicznych usług publicznych ,poddziałanie 2.1.1.: Rozwój elektronicznych usług publicznych. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę infrastruktury sprzętowo-programowej wspierającej działanie systemu KoSIT, który stanowić będzie narzędzie wspierające podejmowanie prawnych, gospodarczych i administracyjnych decyzji oraz pomoc w planowaniu i rozwoju Miasta Konina. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje realizację zadania projektowego Z4 - Zakup sprzętu, określonego na etapie Studium Wykonalności dla projektu ,,Wzmacnianie zastosowania TIK w Mieście Konin - integracja i harmonizacja baz danych oraz udostępnianie elektronicznych usług publicznych” w rozdziale V.4. Studium stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda złożona przez Wykonawcę oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu - przelew na konto – Getin Noble Bank SA - nr 56 1560 0013 2015 2804 6127 0038 UWAGA! Nie dopuszcza się wpłat wadium gotówką na konto Zamawiającego, w tym również w kasach znajdujących się w siedzibie Zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu b ę d z i e s k u t e c z n e , jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego , b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 roku, poz. 110). Poręczenia bankowe, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe i poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 roku, poz. 110) oryginały składane są do Wydziału Księgowości Urzędu Miejskiego (pokój nr 219 b) – przed upływem terminu składania ofert . Pozostałe zapisy dotyczące wadium zawiera SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Formularz cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, której wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. 5. Oryginał zobowiązania innego podmiotu na zasobach, którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z dokumentów i oświadczeń powinno jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana serwerów z niezbędnym oprogramowaniem wraz z integracją dostawy z istniejącą infrastrukturą SAN
Dodano: 2024-02-09 - Dostawa serwerów, macierzy i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia w istniejącej infrastrukturze
Dodano: 2023-09-19 - Dostawa serwera oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Grabowie nad Prosną w ramach Programu Operacyjnego „Cyfrowa gmina”
Dodano: 2023-09-07 - Dostawa sprzętu IT i oprogramowania dla potrzeb Urzędu Gminy Lipka w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-08-25 - Zakup 2 serwerów skonfigurowanych do pracy w klastrze wysokiej dostępności wraz z macierzą dyskową w ramach projektu „Cyfrowy powiat”
Dodano: 2023-06-26 - Zakup sprzętu i wyposażenia wraz z modernizacją pomieszczeń zwiększającą efektywność udzielanych świadczeń przez WSM w Poznaniu infrastruktura informatyczna–powtórzenie unieważnionych pakietów.
Dodano: 2023-05-25 - Dostawa sprzętu IT i oprogramowania dla potrzeb Urzędu Gminy Lipka w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-02-03 - "Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-001/21-00 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020"
Dodano: 2023-02-02 - Zakup serwerów dla Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej Powiatu Szamotulskiego
Dodano: 2022-12-11 - Dostawa serwerów oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina-Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia
Dodano: 2022-11-28