Przetargi.pl
Zakup i wdrożenie portalu mieszkańca

GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Gdańska 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI
    ul. Gdańska 6
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    REGON: 191675652
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i wdrożenie portalu mieszkańca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie portalu mieszkańca zwanego dalej również platformą klienta urzędu.A. PLATFORMA KLIENTA URZĘDU Definicje:Rozwiązanie Otago – oprogramowanie z rodziny Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem Otago firmy Asseco Data Systems S.A, w składzie którego Zamawiający posiada moduły: ELUD, ENIER-G, FKJB, FKORG, KADRY, PŁACE, GRU, PROL, WROL, PNIER, WNIER, OPGRU, WOGRU, NWPOJ, WPBUD, WYBUD, KSON, KAKSON, IWM, VAT-C, PPW, KOALA, ST, KOS, JPK,RISS;Platforma Klienta Urzędu/Portal mieszkań – oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia, którego założenia konstrukcyjne zawiera niniejsza specyfikacja; Oprogramowanie będzie pracowało na maszynie wirtualnej stworzonej na platformie Microsoft Hyper VUsługi Serwisowe – usługa polegająca na świadczeniu asysty technicznej, rozwoju i konserwacji Platformy Klienta Urzędu;Platforma Klienta Urzędu musi zostać wykonana zgodnie z następującymi ogólnymi wymaganiami:1. Realizacja Platformy Klienta Urzędu musi być zgodna z aktualnymi przepisami prawnymi, a Usługi Serwisowe muszą obejmować zmiany prawne. 2. Platforma Klienta Urzędu musi zapewniać pełną integrację z użytkowanym przez Zamawiającego Rozwiązaniem Otago przy założeniu, że pracownicy Zamawiającego, wykonują swoje obowiązki z wykorzystaniem Rozwiązania Otago, a interesanci z wykorzystaniem Platformy Klienta Urzędu.3. Platforma Klienta Urzędu musi zapewniać bezpieczeństwo, szybkość przepływu i aktualność zgromadzonych informacji, poprzez oparcie na jednej bazie danych. 4. Platforma Klienta Urzędu musi umożliwiać dostęp do danych z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej, bez konieczności instalowania jakiegokolwiek innego oprogramowania po stronie użytkownika. 5. Narzędzia administrowania Platformą Klienta Urzędu muszą zapewniać zarządzanie wszystkimi jej elementami (z uwzględnieniem zarządzania użytkownikami). Narzędzia administrowania Platformą Klienta Urzędu muszą wchodzić w skład Platformy Klienta Urzędu. Narzędzia administrowania Platformą Klienta Urzędu muszą uwzględniać odpowiednie poziomy dopuszczalnych operacji w zależności od poziomu uprawnień użytkownika.6. Mechanizmy integracyjne Platformy Klienta Urzędu muszą zapewniać możliwość wymiany informacji, zgodnie z określonymi w przepisach standardami wymiany danych.7. Interfejs Platformy Klienta Urzędu, musi być zabezpieczony w sposób gwarantujący bezpieczeństwo informacji (np. https). Interfejs Platformy Klienta Urzędu musi być co najmniej w języku polskim. Platforma Klienta Urzędu powinna mieć możliwość wyboru języka interfejsu.8. Platforma Klienta Urzędu musi zapewniać możliwość uwierzytelnienia użytkownika za pomocą Krajowego Węzła Identyfikacji Elektronicznej.9. Główną cechą funkcjonalną Platformy Klienta Urzędu musi być jej integracja z obecnie funkcjonującymi u Zamawiającego rozwiązaniami przejawiająca się w: 9.1. integracji z Rozwiązaniem Otago;9.2. integracji z systemami zewnętrznymi (np. ePUAP, KIR, systemy bankowe, pz.gov.pl, Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej itp.). 10. Platforma Klienta Urzędu musi uwzględniać dostęp do informacji z zachowaniem poufności tych informacji w zależności do posiadanego przez użytkownika poziomu uprawnień. 11. Praca użytkowników w Platformie Klienta Urzędu musi opierać się o mechanizm sesji zapewniający automatyczne wylogowanie użytkownika po czasie bezczynności. 12. Platforma Klienta Urzędu musi zapewniać możliwość definiowania treści zgód oraz ich wymagalności względem użytkowników. Platforma Klienta Urzędu musi zapewniać wgląd w treść zaakceptowanych zgód i dawać możliwość wycofania zgody w każdym momencie. Platforma Klienta Urzędu musi ograniczać korzystanie z funkcjonalności po wycofaniu przez użytkownika wymaganych zgód 13. Platforma Klienta Urzędu musi mieć możliwość definiowania zawartości treści, prezentowanych w celach informacyjnych. 14. Platforma Klienta Urzędu musi zapewniać dostępu do zasobów dla osób niepełnosprawnych (zgodnie z normą WCAG 2.0 poz. AA). 15. Użytkownik Platformy Klienta Urzędu po zalogowaniu się powinien zobaczyć tzw. Dashboard, z którego odczyta podstawowe informacje o sobie w formie zwięzłej. Dashboard (szybki podgląd kluczowych funkcjonalności Platformy) musi umożliwiać intuicyjne przejście do szczegółowego załatwiania danej operacji.16. Platforma Klienta Urzędu musi zapewniać następujące funkcjonalności związane z podatkami i opłatami lokalnymi:16.1. udostępnianie spersonalizowanych informacji o wysokości podatków i innych opłat, daty wymagalności płatności, naliczonych odsetkach i innych opłatach (np. windykacyjnych), informacji o dokonaniu opłaty itp. Informacje powyższe pochodzą z systemów dziedzinowych funkcjonujących w urzędzie – Rozwiązanie Otago. 16.2. W ramach funkcjonalności związanych z podatkami i opłatami wymaga się obsługi wszelkich podatków i opłat obsługiwanych przez Zamawiającego;16.3. pobieranie danych automatycznie ze systemów dziedzinowych (Rozwiązanie Otago) za pośrednictwem mechanizmów integracyjnych; 16.4. możliwość dokonania płatności on-line za naliczone podatki i opłaty;16.5. udostępnianie historii dokonywanych operacji (np. dokonanie płatności, wpływ środków na konto Zamawiającego lub Jednostek Organizacyjnych JST, nieudane próby dokonywania płatności);16.6. automatyczne wysyłanie wiadomości o wykonywanych operacjach przez wybrany kanał (e-mail lub SMS)16.7. automatyczne wysyłanie wiadomości o wymagalności płatności17. Platforma Klienta Urzędu musi zapewniać następujące funkcjonalności związane z komunikacją z Klientem:17.1. funkcja wysyłania spersonalizowanych wiadomości do wybranej grupy odbiorców, z możliwością włączenia opcji komunikacji dwustronnej. 17.2. tworzenie szablonów wiadomości i gotowych grup odbiorców. 17.3. tworzenie wiadomości poza szablonem17.4. możliwość tworzenia dowolnych kanałów tematycznych, w tym kanałów prywatnych, do których należy wysłać zaproszenie do Klienta 17.5. możliwość subskrypcji i rezygnacji z subskrypcji;17.6. wyświetlanie/wysyłanie zaproszeń do subskrypcji; 17.7. akceptację lub odrzucenie zaproszenia (subskrypcji); 17.8. wyświetlanie list subskrypcji;17.9. scheduler (harmonogram) do wysyłania powiadomień w terminie innym niż teraz; 17.10. zdefiniowanie preferowanych kanałów powiadomień;17.11. wyświetlanie listy wysłanych powiadomień (historii korespondencji);17.12. ponowne wysłanie powiadomienia;17.13. przeglądanie listy wysłanych zaproszeń;17.14. rozpatrywanie próśb o dodanie do listy subskrybentów;17.15. możliwość wyboru domyślnego kanału powiadamiania (e-mail lub/i SMS)Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48500000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu;b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone.2. Na podstawie art. 112 Ustawy, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 2 usługi, które polegały na wdrożeniu portalu e-usług spełniającego następujące wymagania:a) Integrację z systemem finansowo-księgowym Otago;b) Integrację z ePuap,c) Możliwość dokonywania płatności.W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek musi spełniać samodzielnie minimum jeden z wykonawców. Jeżeli wymagane wartości robót w ramach w/w doświadczenia wyrażone będą w innej walucie niż PLN, Wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych podanych w ofercie.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Ustawy oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną