Przetargi.pl
„Zakup i montaż systemu nagłośnienia oraz podestów scenicznych dla Kompleksu Tężnia Busko-Zdrój”

Gmina Busko-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, al. Mickiewicza 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (+48) 41 370-52-00
  • Data zamieszczenia: 2024-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Busko-Zdrój
    al. Mickiewicza 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. (+48) 41 370-52-00
    REGON: 291009716
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i montaż systemu nagłośnienia oraz podestów scenicznych dla Kompleksu Tężnia Busko-Zdrój”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż systemu nagłośnienia oraz podestów scenicznych dla Kompleksu Tężnia Busko-Zdrój”.Zadanie jest dofinansowane z Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju „Królewskiego Ponidzia”, poddziałanie „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”Zamówienie polegać będzie na:a) zakupie i dostawie sprzętu dla potrzeb nagłośnienia istniejącego obiektu Domu Zdrojowego w Busku-Zdroju. Wykaz i wymagane parametry sprzętu zostały zawarte w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1a do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. W specyfikacji sprzętu zostały wskazane minimalne parametry dla urządzeń. Wykonawca jest uprawniony do dostawy sprzętu o wyższych jakościowo - wydajnościowych parametrach, pod warunkiem spełnienia wszystkich określonych parametrów minimalnych.b) montażu i instalacji urządzeń w istniejącym obiekcie Domu Zdrojowegoc) konfiguracji i strojeniu systemu nagłośnienia d) przeprowadzeniu szkolenia personelu Zamawiającego.W cenie zamówienia należy uwzględnić:a) koszty opracowania i umieszczenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: plakatu informującego o źródle współfinansowania zadania.Szczegółowe wytyczne dot. wyglądu tablicy informacyjnej na temat operacji zamieszczone są na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/rolnictwo/ksiega-wizualizacji-i-logotypy (Księga wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”). 2. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne główne i mające znaczenie do osiągnięcia celu tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów urządzeń i sprzętu równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ oraz w celu zapewnienia porównywalności ofert produkty równoważne muszą być w cenie porównywalnej do produktu wskazanego.3. Minimalne warunki gwarancji:1) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi min. 24 miesięcy od daty uruchomienia, przetestowania i odbioru końcowego chyba że opis przedmiotu zamówienia wskazuje inaczej. Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się równocześnie dla całości dostawy.2) Udzielona gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego wyposażenia oraz sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji.3) W przypadku max 3 napraw gwarancyjnych tego samego wyposażenia, sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad.4) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy wyposażenia i sprzętu.5) Czas reakcji serwisu (podjęcie czynności związanych z usunięciem zgłoszonej usterki) max w ciągu 72 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii, chyba że opis przedmiotu zamówienia wskazuje inaczej.6) Jeżeli okres naprawy urządzenia będzie dłuższy niż 14 dni należy na ten czas dostarczyć sprawne urządzenie zastępcze z ważnym paszportem technicznym.7) Wskazane powyżej minimalne zapisy muszą być uwzględnione w karcie gwarancyjnej (załącznik do wzoru umowy),8) Inne wymagania: 1) Bezpłatna dostawa, wniesienie, 2)Instrukcja obsługi w jęz. polskim w wersji drukowanej i elektronicznej.9) Karta gwarancyjna dostarczana przez wykonawcę nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych, które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32321200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną