Przetargi.pl
Zakup i montaż platformy schodowej w budynku Szkoły Podstawowej w Ruszowie

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2013-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż platformy schodowej w budynku Szkoły Podstawowej w Ruszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest zakup i montaż platformy schodowej w budynku Szkoły Podstawowej w Ruszowie, zgodnie z dokumentacją zawierającą: a) Projekt budowlany b) Przedmiar robót, który jest dokumentem wtórnym do projektu . Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania. W/w opracowania stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zakres robót obejmuje m.in. : a) Montaż konstrukcji nośnej do schodów i podestów b) Montaż toru jezdnego do konstrukcji nośnej c) Podłączenie do istniejącej w budynku instalacji wewnętrznej d) Regulacja i próby techniczne 3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej . Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Ustala się następujące warunki płatności: 4.1. podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 4.2. należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu robót i podpisaniu protokołu bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. 4.3. płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 5. Zamawiający nie dopuszcza odbiorów częściowych. 6. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 7. Wymagany okres gwarancji na platformę schodową wynosi 24 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dokumentu potwierdzającego dopuszczenie urządzenia do eksploatacji przez Urząd Dozoru technicznego. 9. Wykonawca powinien uzyskać odbiór zamontowanego urządzenia. 10. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy. 11. Zamówienie jest finansowane w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach