Przetargi.pl
„Zakup i instalacja elementów małej architektury (wiat rowerowych, samoobsługowej stacji naprawy rowerów) oraz dodatkowego wyposażenia (stojaki na rowery, kosze na śmieci, ławki) – „Węzeł przesiadkowy Czerwonak”

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62004 Czerwonak, ul. Źródlana
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39
    62004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i instalacja elementów małej architektury (wiat rowerowych, samoobsługowej stacji naprawy rowerów) oraz dodatkowego wyposażenia (stojaki na rowery, kosze na śmieci, ławki) – „Węzeł przesiadkowy Czerwonak”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja elementów małej architektury (wiat rowerowych, ogólnodostępnej, samoobsługowej stacji naprawy rowerów) oraz dodatkowego wyposażenia w rejonie parkingu buforowego przy przystanku kolejowym w Czerwonaku – w formie zaprojektuj i wybuduj. 2. Wymagania techniczne dla elementów małej architektury i dodatkowego wyposażenia: szczegółowy opis zawarty w programie funkcjonalno – użytkowym. 3. Samoobsługowa stacja naprawy rowerów: Obudowa z ocynkowanej/kwasoodpornej blachy malowanej proszkowo lub plastycznie. Urządzenie montowane do podłoża lub ściany za pomocą kotw. Stalowe linki w owijce PCV wiszące wewnątrz szafy urządzenia, służące do umocowania na nich narzędzi; ich długość powinna pozwalać na dotarcie do części rowerowych podzespołów. Stacja winna być wyposażona w ręczną pompkę powietrza z adapterem na wszystkie zawory rowerowe. Konstrukcja stacji powinna pozwalać na umieszczenie roweru na wspornikach; dokonywania napraw czy przeglądu roweru z możliwością ruchów korbą. Wyposażona w QR CODE z instrukcjami napraw usterek rowerowych, wkrętak¬ krzyżowy, wkrętak płaski, wkrętak TORX T25, klucz nastawny, klucz płaski 8×10 mm, klucz płaski 13×15 mm, zestaw inbusów w rękojeści, łyżki do opon. 4. Zakres obejmuje: opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, decyzji, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę i użytkowanie obiektu, realizację, odbiór i przekazanie w użytkowanie wszystkich elementów i urządzeń. 5. Na całość wykonanych robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca lub podwykonawca winien dysponować co najmniej jednym pracownikiem ogólnobudowlanym, zatrudnionym na podstawie umowy o pracę, który będzie wykonywać pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), polegającą na montażu elementów małej architektury. Wykonawca lub podwykonawca w niniejszym przedmiocie winien złożyć stosownej treści oświadczenie o zatrudnieniu pracowników, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 800,00 PLN (słownie zł: osiemset 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. IX.1.1) SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto obok dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – na załączniku nr 4 do formularza oferty – w sytuacji polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, 3) oświadczenie, na podstawie art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do oferty. Wykonawca nie składa niniejszego oświadczenia wraz z ofertą, winien je złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca, może przedstawić dowody, że powiazania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez Pełnomocnika, 5) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach