Przetargi.pl
Zakup i dostawę podwozia samochodowego wraz z montażem i uruchomieniem kontenera ze zgniotem typu KP7 na odpady komunalne.

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34400 Nowy Targ, ul. Krzywa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 611 244 , fax. 182 662 312
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1
    34400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182 611 244, fax. 182 662 312
    REGON: 52395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę podwozia samochodowego wraz z montażem i uruchomieniem kontenera ze zgniotem typu KP7 na odpady komunalne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa podwozia samochodowego wraz z montażem i uruchomieniem kontenera ze zgniotem typu KP7 na odpady komunalne. 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego podwozia: 1/ Wymagania ogólne: a) samochód nowy, rok produkcji pojazdu 2018 rok b) dostawa pojazdu do siedziby Zamawiającego w terminie do dwóch miesięcy od da-ty podpisania umowy – w cenie oferty, c) dostarczany przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z normami i przepi-sami umożliwiającymi rejestrację samochodu. Niezbędna dokumentacja potrzebna do rejestracji samochodu wraz z zamontowanym kontenerem KP7 zostanie dostar-czona w dniu dostawy przedmiotu zamówienia, d) wraz z przedmiotem zamówienia wykonawca przekazuje zamawiającemu: - pełną instrukcję techniczno- eksploatacyjną samochodu w języku polskim; - zestaw klucz), - trójkąt ostrzegawczy, - gaśnica, - komplet kluczyków, - książkę gwarancyjną. - książka pojazdu, - koło zapasowe, e) gwarancja na samochód: min. 24 m-ce, f) podwozie dostosowane do montażu i obsługi kontenera ze zgniotem na odpady ko-munalne typy KP7 tj: - masa kontenera – 1600 kg - długość kontenera z mechanizmem załadunkowym – 3800 mm - szerokość kontenera – 1730 mm - wysokość kontenera – 1540 mm g) montaż kontenera o którym mowa w lit f) na zamawianym podwoziu wraz z do-puszczeniem samochodu do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Dokumentacja techniczna kontenera KP7 w załączeniu nr 9 do SIWZ. 2/ Opis podwozia: a) podwozie rok produkcji 2018. b) wymiary samochodu: - szerokość całkowita na zewnątrz kabiny z lusterkami: od 2000 mm do 2900 mm - całkowita długość samochodu: 5800 mm do 6500 mm - długość przestrzeni ładunkowej: 3400-3600 mm c) kolor kabiny fabryczny biały lub pomarańczowy, d) rozstaw osi 3500-3800 mm, e) silnik o mocy min 150 KM, f) skrzynia biegów: manualna g) dopuszczalna masa całkowita pojazdu min 5000 kg, h) norma emisji spalin min. Euro 6, i) klimatyzacja automatyczna, j) centralny zamek, k) ilość miejsc w kabinie 3, l) okno w tylnej ścianie, m) przystawka odbioru mocy, n) oświetlenie zgodnie z obowiązującymi przepisami o) koła tylne podwójne, p) zbiornik na paliwo min 100 litrów, q) fotel amortyzowany kierowcy, r) belka ostrzegawcza typu LED na dachy kabiny z napisem ZGZiR, s) podnośnik hydrauliczny typu wywrot min 5t umożliwiający wyładowanie i opróż-nienie zebranych odpadów z kontenera typu KP7, t) instalacja hydrauliczna i elektryczna umożliwiająca obsługę i pracę kontenera typu KP7. 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ wykonawca musi posiadać autoryzację producenta w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanego podwozia, 2/ zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał autoryzowany serwis podwozia, 3/ wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu przekazania przedmiotu zamówienia: -instrukcję obsługi w języku polskim dot. podwozia, - kartę gwarancyjną, - kartę pojazdu, -wszystkie dokumenty, które są niezbędne do rejestracji samochodu wraz z zamontowanym kontenerem typu KP7 obowiązujące na terenie RP. 4/ przeglądy serwisowe podwozia muszą odbywać się na terenie autoryzowanego serwisu producenta podwozia. 5/ koszty obsługi serwisowej wynikające z karty przeglądów producenta podwozia odbywające się w określonych okresach czasowych np. przegląd roczny obejmujący dojazd, materiały oraz koszty roboczogodzin serwisowych pokrywa zamawiający, 6/ wykonawca zobowiązuje się także: a/ w terminie nie później niż 2 dni roboczych od daty protokolarnego przekazania przedmiotu niniejszego zamówienia, nieodpłatnie przeszkolić min 2 operatorów - w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia, b/ wystawić dokument potwierdzający udział pracowników zamawiającego w szkoleniu. Lista osób przeznaczonych do szkolenia zostanie wykonawcy przekazana najpóźniej w dniu szkolenia. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy do: Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ. Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt wraz z dokumentacją niezbędną do rejestracji samochodu wraz z zamontowanym kontenerem typu KP7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34139000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust 1 i 2 zawierające informacje o tych podmiotach. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 2 w zakresie dotyczącym podwykonawców. 5. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia. 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona i który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale IX ust. 9 pkt 2, 3 i 5. Wraz z ofertą należy złożyć zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli na zasoby takiego podmiotu powołuje się wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach