Przetargi.pl
Zakup i dostawa wyposażenia do obiektu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Rędzinach ul. Szkolna 7 w ramach projektu pn. „Rozbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 przy ul. Szkolnej 7 w Rędzinach wraz z zakupem wyposażenia”.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-242 Rędziny, ul. Wolności
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 279 014 , fax. 343 279 085
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Wolności 87
    42-242 Rędziny, woj. śląskie
    tel. 343 279 014, fax. 343 279 085
    REGON: 15139816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.redziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wyposażenia do obiektu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Rędzinach ul. Szkolna 7 w ramach projektu pn. „Rozbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 przy ul. Szkolnej 7 w Rędzinach wraz z zakupem wyposażenia”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do obiektu przedszkolnego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Rędzinach ul. |szkolna 7 w ramach projektu pn. „Rozbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 przy ul. Szkolnej 7 w Rędzinach wraz z zakupem wyposażenia”. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia do następujących pomieszczeń : 1. szatnia 2. gabinet logopedyczny; 3. sala nr 1 dla nowej grupy 3-4 latków; 4. sala nr 2; 5. sala nr 3; 6. sala nr 4; 7. sala do leżakowania ; 8. jadalnia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zał. nr 5 do siwz – Specyfikacja wyposażenia (SW ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące zł). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30 maja 2018r do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu: wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA II/O Częstochowa : 95 1020 1664 0000 3002 0028 4604 (liczy się data i godzina wpływu środków na konto Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w sekretariacie urzędu . Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. siwz Wykonawca zobowiązany jest złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 i załącznik nr 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie z zał. Nr 6 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE DO ZŁOŻENIA 1 DRUK OFERTA Druk oferta wraz z tabelami cenowymi część I, II, należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 1. 2 PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3 PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach