Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Dzieci Zamojszczyzny w Zamościu ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Piłsudskiego 65
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6392638 , fax. 84 6393469
- Data zamieszczenia: 2014-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Dzieci Zamojszczyzny w Zamościu
ul. Piłsudskiego 65 65
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 84 6392638, fax. 84 6393469
REGON: 00019943800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zsbudz.bip.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zespół szkół ponadgimnazjalnych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa towarów dla potrzeb projektu Staż Twoją Szansą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawę Część nr 1- zakup i dostawa odbiornika GPS do pracowni geodezyjnej Część nr 2- zakup i dostawa wyposażenia do pracowni geodezyjnej Część nr 3 zakup i dostawa zestawu blocker do pracowni informatycznej Część nr 4- zakup i dostawa drukarki 3d i materiałów eksploatacyjnych do drukarki na potrzeby pracowni technik budownictwa Część nr 5 - zakup i dostawa ubrań roboczych i artykułów bhp na potrzeby realizacji stażu zawodowego Część nr 6- zakup i dostawa oprogramowania do pracowni geodezyjnej, informatycznej, budowlanej dla potrzeb projektu Staż Twoją Szansą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Dostarczone towary winny odpowiadać następującym warunkom: Muszą być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, Posiadać wymagane prawem certyfikaty zezwalające na sprzedaż na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Dzieci Zamojszczyzny w Zamościu, ul. Piłsudskiego 65, 22-400 Zamość Wykonawca ponosi ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem, montażem, ustawieniem, instalacją, rozruchem, wykonaniem prób, do czasu podpisania protokołu odbioru końcowego przez koordynatora projektu. Jeśli harmonogram prac nie przewiduje dostawy i instalacji zestawu w ciągu jednego dnia, Wykonawca w pełni odpowiada za utratę lub zniszczenie sprzętu również w sytuacji, kiedy sprzęt znajduje się w szkole lub u innych osób - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 381121004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsbudz.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup systemu elektronicznego działającego w środowisku GIS do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów- dostarczenie 14 sztuk odbiorników GPS wraz z oprogramowaniem i przeszkoleniem.
Dodano: 2013-06-12 - Dostawa, montaż, uruchomienie oraz usługa monitoringu systemem GPS pojazdów Zamawiającego
Dodano: 2013-05-13 - Dostawa, montaż, uruchomienie oraz usługa monitoringu systemem GPS pojazdów Zamawiającego
Dodano: 2013-04-24 - Dostawa, montaż, uruchomienie oraz usługa monitoringu systemem GPS pojazdów Zamawiającego
Dodano: 2013-02-04 - dostawa nadajników (logerów) z nadajnikiem GSM z modułem GPS do badań telemetrycznych
Dodano: 2013-01-18 - Dostawa nadajników (logerów) z nadajnikiem GSM z modułem GPS do badań telemetrycznych
Dodano: 2012-12-07 - dostawa nadajników (logerów) z nadajnikiem GSM z modułem GPS do badań telemetrycznych
Dodano: 2012-11-27 - Kompleksowa realizacja usługi wdrożenia systemu monitorowania pojazdów utrzymania zimowego opartego na technologii GPS
Dodano: 2012-10-04 - Kompleksowa realizacja usługi wdrożenia systemu monitorowania pojazdów utrzymania zimowego opartego na technologii GPS.
Dodano: 2012-09-21 - Dostawa modułu interfejsu nawigacyjnego pilota
Dodano: 2012-09-12