Przetargi.pl
Zakup i dostawa szczepionek dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie szczegółowo określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-250 Radzymin, ul. Konstytucji 3 Maja 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7865037 , fax. 022 7865037
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Konstytucji 3 Maja 17 17
    05-250 Radzymin, woj. mazowieckie
    tel. 022 7865037, fax. 022 7865037
    REGON: 01012452700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.radzymin.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa szczepionek dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie szczegółowo określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PENTAXIM amp-strzyk (zawiesina DTPa-IPV) + fiolka z liofilizatem (Hib) op. a 1 szt. 350 PNEUMO 23 inj. 0,5 ml. op. a 1 szt. 30 VAXIGRIP szczepionka p/grypie zaw. do inj. 1 doza 0,5 ml. op. a 1 szt. 800 VAXIGRIP JUNIOR zaw. do inj. 1 doza 0,25 ml. P. grypie op. a 1 szt. 50 Euvax WZW B dla dorosłych fiolki 1 ml op. a 1 szt 200 ENGERIX B szczep. p/WZW B 20mcg. 1 ml. ampułko-strzykawka /dla dorosłych/ op. a 1 szt. 200 HAWRIX JUNIOR 720JE op. a 1 szt. 50 HAWRIX ADULT amp-strzyk. 1440 JE op. a 1 szt 10 INFANRIX DTPa inj. 1 doza 0,5 ml. op. a 1 szt. 40 INFANRIX IPV + HIB op. a 1 szt. 100 INFANRIX HEXA op. a 1 szt 400 ROTARIX - szczepionka p/rotavirusom op. a 1 szt 200 Synflorix dziesięciowalentna op. a 1 szt 200 HB-VAX PRO szczepionka p WZW B inj. 10mcg. 1 ml. dla dorosłych op. a 1 szt. 300 PREVENAR - skoniugowana szczepionka pneumokokowa siedmiowalentna ampułko-strzykawka op. 1 szt. 150 INFLUVAC 0,5 ml. szczepionka p. grypie 1 amp-strzyk. 800 ROTATEQ - szczepionka przeciwko wirusom Rota 1 amp-strzyk. 50 Varilrix - szczepionka przeciwko ospie wietrznej 1 amp-strzyk. 60 Neisvac - c - szczepionka przeciwko meninogokokom 1 amp-strzyk. 100 FSME - IMMUN - junior przeciwkleszczowe amp-strzyk. 150 FSME - IMMUN - dla dorosłych przeciwkleszczowe amp- strzyk. 100
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336516602
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: FSME - IMMUN - junior przeciwkleszczowe amp-strzyk. 150 FSME - IMMUN - dla dorosłych przeciwkleszczowe amp- strzyk. 100
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wg. załączonego wzoru. 2. Formularz cenowy wg. Załącznika Nr 1do SIWZ . 3. Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Koncesja lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 - ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w przedmiocie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem, ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - według załączonego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 10. Polisa lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Oświadczenie stwierdzające, że wszystkie oferowane szczepionki posiadają aktualne dopuszczenie do obrotu na terenie Polski - świadectwa rejestracji lub decyzje o wydaniu pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia iż wymienione powyżej dokumenty będą do wglądu na wezwanie strony zamawiającej. 12. Parafowany wzór umowy. Załączniki Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spazoz-radzymin.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach