Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia, materiałów dydaktycznych i pomocy naukowych dla Zespołu Szkół w Pasłęku, Zespołu Szkół Ekonomicznych i Technicznych w Pasłęku, Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym i Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kamionku Wielkim

Starostwo Powiatowe w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Saperów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2394900, 2394939 , fax. 552 324 226
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Elblągu
    ul. Saperów
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2394900, 2394939, fax. 552 324 226
    REGON: 17075361500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia, materiałów dydaktycznych i pomocy naukowych dla Zespołu Szkół w Pasłęku, Zespołu Szkół Ekonomicznych i Technicznych w Pasłęku, Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym i Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kamionku Wielkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia, materiałów dydaktycznych i pomocy naukowych dla Zespołu Szkół w Pasłęku, Zespołu Szkół Ekonomicznych i Technicznych w Pasłęku, Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym i Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kamionku Wielkim, zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, stanowiącymi załączniki Nr 1,2,3 i 4 do SIWZ. Zakres przedmiotu został podzielony na kategorie: 1) Kategoria 1 – dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ) , 2) Kategoria 2 – dostawa mebli (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ), 3) Kategoria 3 – dostawa sprzętu sportowego (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ), 4) Kategoria 4 – dostawa sprzętu komputerowy i multimedialny (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim. 2) Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3) Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. 5) Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 5 do SIWZ) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. b) Oświadczenia wstępne o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 oraz 7 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. f) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 4 i 5 powyżej, powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2017 r.poz.2291 z późn.zm). 6) Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej. 7) Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty. 8) W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazywać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny i terminu wykonania zamówienia. 9) Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty będą obciążały Wykonawcę (w tym konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana i pracownicy Zamawiającego zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, że jest to ofert złożona w postępowaniu przetargowym). 10) Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach