Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODÓW: Zadanie 1: Zakup samochodu bus 8+1, Zadanie 2: Zakup samochodu osobowego

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, Władysława Grabskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 876 42 43 , fax. 76 876 46 20
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy
    Władysława Grabskiego 26
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 76 876 42 43, fax. 76 876 46 20
    REGON: 17756004500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODÓW: Zadanie 1: Zakup samochodu bus 8+1, Zadanie 2: Zakup samochodu osobowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODÓW: Zadanie 1: Zakup samochodu bus 8+1, Zadanie 2: Zakup samochodu osobowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji zamówienia został zawarty w części II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34115200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla zadania 1 i 2 nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1) Formularz ofertowy 2) Wykaz parametrów technicznych oferowanego pojazdu - potwierdzający spełnienie przez oferowany samochód wymagań określonych przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu - wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ (dla zadania nr 1). 3) Wykaz parametrów technicznych oferowanego pojazdu - potwierdzający spełnienie przez oferowany samochód wymagań określonych przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu wg wzoru załącznika nr 1a do SIWZ (dla zadania nr 2). 4) Oświadczenie aktualne na dzień składania oferty Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 5) Pełnomocnictwo: - należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą)osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy oferta składana przez wspólników spółki cywilnej, podpisana zostanie przez wszystkich wspólników spółki, pełnomocnictwo nie jest wymagane, - należy dołączyć - dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). 2. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, każdy Wykonawca winien dostarczyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający, w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu i spełniania warunków udziału w postępowaniu, wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień złożenia: 1)w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp, 2) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ - Świadectwo homologacji europejskiej i polskiej, umożliwiające dopuszczenia pojazdu do ruchu na obszarze Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami – wystawione dla oferowanego typu pojazdu przedłożone na etapie oferty Wykonawcy (I etap).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach