Gmina Nowy Staw ogłasza przetarg
- Adres: 82-230 Nowy Staw, ul. Bema 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2715110
- Data zamieszczenia: 2011-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Staw
ul. Bema 1 1
82-230 Nowy Staw, woj. pomorskie
tel. 055 2715110
REGON: 00052896500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy i materiałów w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w gminie Nowy Staw - część I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) CZĘŚĆ NR I - zakup i dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do realizowanego projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III gminy Nowy Staw współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI NR I, z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy określa Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot dostawy musi być: oryginalny, fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim i być dostarczone przy dostawie. Przez użycie słowa oryginalne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, pochodzące od producenta danego sprzętu. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy oznaczają jedynie standard jakościowy a nie konkretny produkt. Asortyment każdej części powinien być objęty gwarancją. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na daną część (Wykonawca zobowiązany jest do wyceny całości asortymentu określonego w danej części). Zamawiający wymaga aby oferta na daną część obejmowała wycenę całości asortymentu określonego w obrębie danej części. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W związku z art. 6471Kodeks Cywilny - do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z Podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego (Inwestora). Jeżeli Zamawiający (Inwestor), w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę umowy z Podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Do zawarcia przez Podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego (Inwestora) i Wykonawcy. Jeżeli Zamawiający (Inwestor) i Wykonawca w terminie 14 dni od przedstawienia im przez Podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą nie zgłoszą na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że Zamawiający (Inwestor) i Wykonawca wyrazili zgodę na zawarcie umowy. Umowy, o których mowa powyżej, powinny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców Wymagania stawiane wykonawcy: 1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagania organizacyjne - miejscem dostawy będą placówki oświatowe, wskazane przez Zamawiającego. - dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Wymagania dotyczące warunków gwarancji i serwisu: 1) gwarancja na dostarczone urządzenia musi być zgodna ze złożoną ofertą, wg załącznika nr 1 do SIWZ. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego. 2) w przypadku gdy gwarancja udzielona przez producenta danego wyrobu jest dłuższa niż wymagana przez Zamawiającego - obowiązywać będzie okres gwarancji jaki udziela dany producent. 3) w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca będzie prowadził serwis przedmiotu zamówienia w następujący sposób: usunięcia zaistniałych usterek nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od daty powiadomienia o ich zaistnieniu. 4) na czas naprawy Wykonawca zapewni Zamawiającemu sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowystaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu Widzieć i wiedzieć więcej - nowoczesna edukacja w Gminie Przywidz.
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W BORKOWIE I PRZEDSZKOLA W STRASZYNIE
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa wyposażenia w tym mebli i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego dla żłobka przy ul. Olsztyńskiej w Gdańsku oraz dla żłobka przy ul. Rogalińskiej w Gdańsku
Dodano: 2015-11-02 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gardeja
Dodano: 2015-06-23 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Gardeja
Dodano: 2015-06-03 - DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH I EDUKACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU: GMINA KARTUZY - GMINĄ TWÓRCZEJ AKTYWNOŚCI PRZEDSZKOLAKA
Dodano: 2015-02-18 - ZP/136/2014 Dostawa modeli anatomicznych w 8 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2014-11-20 - Dostawa robotów humanoidalnych oraz podzespołów składowych platform robotów mobilnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych
Dodano: 2014-10-16 - Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek
Dodano: 2014-10-08