Burmistrz Ozimka ogłasza przetarg
- Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona 4B
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 46 22 869 , fax. 77 46 22 811
- Data zamieszczenia: 2013-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ozimka
ul. Ks. J. Dzierżona 4B 4B
46-040 Ozimek, woj. opolskie
tel. 77 46 22 869, fax. 77 46 22 811
REGON: 00052796000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć, materiałów biurowych i promocyjnych oraz sprzętu i mebli w ramach projektu Szkoła pełna pomysłów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy i materiałów dydaktycznych oraz sprzętu i materiałów biurowych oraz promocyjnych w ramach projektu: Szkoła pełna pomysłów. 2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3. Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów i uczennic w 5 wiejskich szkołach prowadzonych przez Gminę Ozimek dzięki wdrożeniu 3 elementów programu rozwojowego w latach 2013-2014 dla 119k/106m. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 62 części. Szczegółowy opis poszczególnych części zawarto: dla części od nr 1 do nr 11 dotyczących Programu rozwojowego Publicznej Szkoły Podstawowej im. J. Pawła II w Szczedrzyku - w załączniku nr 1 do SIWZ, dla części od nr 12 do nr 26 dotyczących Programu rozwojowego SP Krasiejów - w załączniku nr 2 do SIWZ, dla części od nr 27 do nr 39 dotyczących Programu rozwojowego Publicznej Szkoły Podstawowej w Grodźcu - w załączniku nr 3 do SIWZ, dla części od nr 40 do nr 49 dotyczących Programu rozwojowego Publicznej Szkoły Podstawowej w Dylakach - w załączniku nr 4 do SIWZ, dla części od nr 50 do nr 60 dotyczących Programu rozwojowego Szkoły Podstawowej w Antoniowie - w załączniku nr 5 do SIWZ, dla części od nr 61 do nr 62 dotyczącej materiałów promocyjnych i materiałów biurowych - w załączniku nr 6 do SIWZ. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (umowy) własnym transportem i na własny koszt do: siedziby Szkoły, której dotyczy część zamówienia - dla części od nr 1 do nr 60, siedziby Zamawiającego - dla części nr 61 do nr 62. 6. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w trakcie transportu przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca w przypadku realizacji kilku części niniejszego zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach według części. Wszystkie przedmioty z danej części zostaną oznaczone numerem pozycji z danej części zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie pomoce i sprzęt dydaktyczny posiadały atesty/ normy/ homologacje dopuszczające do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, były fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad i usterek. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty opis oferowanych elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia według załącznika nr 4 do oferty. 10. Wraz z towarem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty gwarancyjne, instrukcje obsługi itp. w języku polskim. 11. Wykonawca udziela na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy, natomiast na sprzęt gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta. 12. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie dostarczenie poszczególnych elementów będących przedmiotem zamówienia równoważnych pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 13. Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, dopisuje wyrazy lub równoważny. Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowej lub marki, wraz z ich rozwiązaniami technicznymi należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia i dopuszcza się zastosowania w ofercie wszelkich ich odpowiedników rynkowych. Wskazanie marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określają klasę produktu (urządzeń, oprogramowania), a nie jego producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli z wyposażeniem do pracowni polonistyczno - biologicznej i matematyczno - fizycznej w I Liceum Ogólnokształcącym w Namysłowie
Dodano: 2014-08-22 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli z wyposażeniem do pracowni polonistyczno - biologicznej i matematyczno - fizycznej w I Liceum Ogólnokształcącym w Namysłowie
Dodano: 2014-08-12 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli laboratoryjnych z wyposażeniem do pracowni fizyczno-chemicznej w I Liceum Ogólnokształcącym w Namysłowie
Dodano: 2013-09-10 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli laboratoryjnych z wyposażeniem do pracowni fizyczno-chemicznej w I Liceum Ogólnokształcącym w Namysłowie.
Dodano: 2013-08-19 - Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w Gminie Prudnik w ramach projektu pn.: Indywidualizacja kształcenia w klasach I-III w Gminie Prudnik - meble szkolne
Dodano: 2012-12-11 - Dostawa mebli biurowych, szkolnych, laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/49/2012)
Dodano: 2012-06-15 - Utworzenie Zespołu Edukacyjno-Sportowego w Zawadzkiem - rozbudowa zespołu istniejących obiektów szkoły podstawowej . Remont i przebudowa istniejącego budynku szkoły podstawowej, budowa budynku gimnazjum oraz Sali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu. Etap I - Rozbudowa szkoły podstawowej o część gimnazjalną wraz z zakupem wyposażenia Projekt współfinansowany jest z EFRR w ramach RPO WO na lata 2007-2013
Dodano: 2012-04-25 - Dostawa wyposażenia meblowego szatni budynku Gimnazjum w Korfantowie
Dodano: 2011-08-18 - Utworzenie Centrum Nauk Przyrodniczych w Publicznym Gimnazjum nr 6 w Opolu - dostawa i montaż mebli
Dodano: 2011-08-03 - Dostawę i montaż mebli dla Zespołu Szkół w Kup
Dodano: 2010-07-23