Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego, audiowizualnego, artykułów biurowych oraz materiałów reklamowych potrzebnych do realizacji zajęć edukacyjnych w ramach projektu Wędrujemy w przyszłość.

Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 59-975 Sulików, ul. Zgorzelecka 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7787353 , fax. 75 7787353
  • Data zamieszczenia: 2013-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II
    ul. Zgorzelecka 28 28
    59-975 Sulików, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7787353, fax. 75 7787353
    REGON: 02011101400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego, audiowizualnego, artykułów biurowych oraz materiałów reklamowych potrzebnych do realizacji zajęć edukacyjnych w ramach projektu Wędrujemy w przyszłość.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego, audiowizualnego, artykułów biurowych oraz materiałów reklamowych potrzebnych do realizacji zajęć edukacyjnych w ramach projektu Wędrujemy w przyszłość. Część nr 1 - Pomoce dydaktyczne i materiały edukacyjne. Część nr 2 - Sprzęty dydaktyczny. Część nr 3 - Sprzęt audiowizualny. Część nr 4 - Różny sprzęt i artykuły biurowe. Materiały reklamowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość przedstawiają załączniki do formularza oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspigsulikow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach