Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego 5
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2240231 , fax. 017 2252302
- Data zamieszczenia: 2015-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
ul. Paderewskiego 5 5
37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 017 2240231, fax. 017 2252302 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH. Znak sprawy SZP/380/38/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH Opis części zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety. Asortyment został dokładnie opisany w załącznikach Nr 2, tj. w załączniku od numeru 2 do numeru 2.3., czyli w formularzach asortymentowo - cenowych: PAKIET I - PŁYNY DO INFUZJI I IRYGACJI - Załącznik nr 2 PAKIET II - PŁYNY DO INFUZJI I IRYGACJI - Załącznik nr 2.1 PAKIET III - PŁYNY DO INFUZJI - Załącznik nr 2.2 PAKIET IV - ŻYWIENIE POZAJELITOWE - Załącznik 2.3 Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być uwzględnione wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w poszczególnym pakiecie spowoduje odrzucenie oferty przetargowej. Termin i realizacja zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut z dopiskiem Apteka Szpitalna. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 12 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalnym terminem dostawy to pięć dni roboczych. 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub inna upoważniona osoba. 7.Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. nr 144, poz. 1216). 8.Termin ważności dostarczonego towaru będzie wynosił minimum 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. Ewentualne krótsze terminy ważności będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym. 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 10Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo - prawnych. 11ZAMAWIAJĄCY zwraca się z prośbą do WYKONAWCY, aby w przypadku podpisania umowy w miarę możliwości technicznych wraz z towarem i fakturą VAT w formie papierowej dostarczał również fakturę w postaci elektronicznej na adres e-mail: apteka@cm-lancut.pl w formacie współpracującym z oprogramowaniem InfoMedica firmy ASSECO. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu. Wartość zamówienia poniżej 207 000euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336925002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres niezmienności cen
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm-lancut.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa płynów dożylnych
Dodano: 2015-04-07 - ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH. Znak sprawy: SZP/380/36/2014.
Dodano: 2014-11-14 - dostawa płynów infuzyjnych i produktów leczniczych
Dodano: 2013-12-06 - ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH. Znak sprawy: SZP/380/47/2013
Dodano: 2013-10-25 - ZAKUP I DOSTAWA PLYNÓW INFUZYJNYCH. Znak sprawy: SZP/380/38/2012
Dodano: 2012-10-23 - ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH. znak sprawy SZP/380/39/2011
Dodano: 2011-10-25 - dostawa: płynów infuzyjnych dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Dodano: 2011-01-04 - ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH. Znak sprawy SZP/380/36/2010
Dodano: 2010-10-22 - ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH I PŁYNÓW KRWIOZASTĘPCZYCH
Dodano: 2009-11-20