Przetargi.pl
zakup i dostawa oprogramowania komputerowego

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, ul. Kolejowa 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2635434 , fax. 067 2635434
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Kolejowa 11 11
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2635434, fax. 067 2635434
    REGON: 57086785500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.zlotow.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa oprogramowania komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Oprogramowanie - serwer bazy danych SQL lub inny równoważny - MS SQL 2008 Standard Edition English (lub równoważny) wraz z nośnikami instalacyjnymi do SQL Server 2008 i SQL Server 2005 (Na podstawie wymagań programu PŁATNIK) - Licencja na Server + min. 6 licencji dostępowych Na Użytkownika (CAL)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 486100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. l ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zmówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. 4. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zestawienie dokumentów i oświadczeń: a. Oświadczenie o wiarygodności wykonawcy złożone zgodnie z wymogami art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm. (załącznik nr 2 i nr 3 do niniejszej specyfikacji) wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych wymagań: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, składają wszyscy wspólnicy, UWAGA: Wszystkie kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem czytelnym podpisem osób uprawnionych do podpisywania oferty. W przypadku gdy sposób reprezentacji nie jest określony w dokumentach rejestrowych Zamawiający będzie stosował odpowiednio przepisy ustawy Kodeks spółek handlowych dotyczące sposobu reprezentacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.zlotow.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach