Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Gimnazjum w Dobrej oraz Biblioteki Publicznej w Dobrej, administrowanych przez Administrację Mienia Komunalnego w Dobrej, w latach 2013-2014

Administracja Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 72-210 Dobra, ul. Traugutta 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3914287
  • Data zamieszczenia: 2013-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Mienia Komunalnego
    ul. Traugutta 2 2
    72-210 Dobra, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3914287
    REGON: 81076601100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobragmina.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Gimnazjum w Dobrej oraz Biblioteki Publicznej w Dobrej, administrowanych przez Administrację Mienia Komunalnego w Dobrej, w latach 2013-2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakupie i dostawie oleju opałowego lekkiego do kotłowni Gimnazjum w Dobrej przy ul. Strażackiej 2, 72-210 Dobra oraz Biblioteki Publicznej w Dobrej przy ul. Armii Krajowej 24, 72-210 Dobra w latach 2013-2014, wyprodukowanego według PN-C-96024:2011 w ilości ok. 50 000 litrów, spełniającego następujące parametry jakościowe: a) zawartość siarki nie większa niż 0,10%/m/m, b) wartość opałowa - nie mniejsza niż 42,60 MJ/kg, c) temperatura zapłonu - min. 56oC, d) gęstość w temp. 15o - nie wyższa niż 0,860 g/ml, e) lepkość kinetyczna w temp. 20o nie większa niż 6 mm2 /s, f) skład frakcyjny: do 250o C destyluje nie więcej niż: 65%V/V, do 350o C destyluje nie więcej niż: 85% V/V, g) zawartość wody nie większa niż 200mg/kg, h) pozostałość po spaleniu nie większa niż 0,01% m/m, i) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,30% m/m, j) zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24mg/kg. 2. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie wg telefonicznych dyspozycji Zamawiającego składanych na 2 dni przed wymaganym terminem dostawy do zbiorników w kotłowni Zamawiającego - budynek Gimnazjum w Dobrej przy ul. Strażackiej 2 oraz budynek Biblioteki Publicznej w Dobrej, ul. Armii Krajowej 24. 3. Dostawca musi posiadać koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 4. Ceny za produkty pobrane przez Zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w dniu tankowania na stacji pomniejszone o upust cenowy udzielony Zamawiającemu w przetargu. 5. Warunki płatności za dostawę - przelew 14 dni od daty otrzymania faktury. 6. Dostawca winien ponadto: a) dostarczać olej według zadysponowanych ilości, o jakości potwierdzonej stosownym certyfikatem wystawionym przez producenta lub uprawnioną jednostkę dołączonym do każdej dostawy, b) zabezpieczyć ciągłości dostaw oleju, bez względu na warunki atmosferyczne i rynkowe, itp. (utrzymywanie przez Dostawcę 30 dniowych zapasów paliwa dla Zamawiającego przewidzianych przepisami prawa dla przedsiębiorstw energetycznych w magazynie własnym), c) dostawa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami załadunku, transportu paliw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobragmina.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach