Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju opałowego dla 4 placówek oświatowych w Częstochowie w 2020 roku.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju opałowego dla 4 placówek oświatowych w Częstochowie w 2020 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego dla 4 placówek oświatowych w Częstochowie w 2020 roku. 1.1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego do niżej wymienionych placówek oświatowych: 1/ Miejskie Przedszkole nr 29, ul. Osada Młyńska 1, 42-280 Częstochowa; 2/ Szkoła Podstawowa nr 15, ul. Wirażowa 8, 42-202 Częstochowa; 3/ Szkoła Podstawowa nr 11 im. M. Dąbrowskiej, ul. Festynowa 24, 42-280 Częstochowa; 4/ Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4, ul. Połaniecka 50, 42-209 Częstochowa. 2. Opis przedmiotu zamówienia: sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego o parametrach spełniających wymagania normy PN-C 96024:2011 dla gatunku L-1. 1) Dostawa oleju będzie odbywać się na zgłoszenie (faksem bądź mailem) pracownika placówki w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, w ilościach określonych w zgłoszeniu (średnio od 3 000 do 5 500 litrów). Pojemność zbiorników dla poszczególnych odbiorców zgodna z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2) Planowana łączna ilość oleju wynosić będzie ok. 100.500,00 litrów. 3) Miejsce dostawy oleju: kotłownia wskazana przez placówkę. 4) Dostawa oleju do placówek objętych zamówieniem może być łączona, w przypadku zbieżności terminów dostawy do poszczególnych placówek. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość: zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostawy oleju stosownie do potrzeb. 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ, tj. „Wykaz placówek oświatowych wraz z określeniem planowanej ilości dostaw oleju opałowego do poszczególnych placówek oświatowych”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie aktualnej koncesji na sprzedaż oleju opałowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. nW przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. B. Dokument wymieniony w punkcie 6.2. specyfikacji wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach