Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg
- Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
- Data zamieszczenia: 2016-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
Rynek 14 14
43-150 Bieruń, woj. śląskie
tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
REGON: 27150489700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa mebli dla Budowa Przedszkola nr 2A przy ul. Nasypowej i ul. Barbórki w Bieruniu Nowym na działce nr 229/26 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa mebli dla zadania inwestycyjnego Budowa Przedszkola nr 2A przy ul. Nasypowej i ul. Barbórki w Bieruniu Nowym na działce nr 229/26. Zakres rzeczowy obejmuje: Zakup i dostawę wyposażenia meblowego w zakresie określonym szczegółowo w Zestawieniu zbiorczym zakupu i dostawy wyposażenia meblowego do Przedszkola nr 2A przy ul. Nasypowej i ul. Barbórki, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Ustawienie w/w wyposażenia oraz montaż elementów tego wyposażenia w miejscach wskazanych przez użytkownika. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien dokonać pomiarów z natury pomieszczeń, gdzie występują zabudowy meblowe tego wymagające i dokonać ich ewentualnej weryfikacji. Wymogi materiałowe: Meble dydaktyczne - stoliki i krzesła przedszkolne powinny być wykonane zgodnie z PN-EN 1729-1/2007. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć (załączyć do protokołu odbioru) wymagane certyfikaty: zgodności wykonania z w/w normą i oznaczyć oferowane stoliki i krzesła oraz ich wysokość. Pozostałe wyposażenie: Materiały i surowce użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny być nowe, wysokiej jakości i trwałości zgodnie z wymogami: PN, Sanepidu i ppoż. Wszystkie elementy wyposażenia zgodnego z przedmiotem zamówienia nie mogą być wykonane z materiałów łatwo zapalnych, których produkty rozkładu termicznego są bardzo toksyczne. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający od 01.08.2016 r. udostępni Wykonawcy pomieszczenia przedszkolne celem dostawy, montażu oraz ustawienia wyposażenia zgodnego z przedmiotem zamówienia Ostateczny termin realizacji zamówienia określa się na 19.08.2016 r. Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym winien uwzględnić wszystkie koszty związane z transportem, rozładunkiem, rozmieszczeniem, ustawieniem i montażem elementów wyposażenia meblowego oraz uprzątnięciem, wywozem oraz utylizacją wszelkich odpadów i opakowań związanych z realizacją zamówienia. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. Jeżeli w SIWZ, Zestawieniu zbiorczym zakupu i dostawy wyposażenia meblowego, określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach. Dopuszcza się różnice wymiarowe wyposażenia -/+ 10%. Podane w opisach nazwy własne, typy, opisy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia co najmniej tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Dostarczone meble muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: europejskie aprobaty techniczne; wspólne specyfikacje techniczne; normy międzynarodowe; inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności: Polskie Normy; polskie aprobaty techniczne; polskie specyfikacje techniczne. Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( t.j. Dz. U. z 2014 poz.1645 z poźn.): zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały i urządzenia . Wybrany w przetargu Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji zakupu i dostawy w ciągu 14 dni od daty wezwania. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4ustawy pzp. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. W postępowaniu ma zastosowanie przesłanka wykluczenia Wykonawcy zawarta w art. 24 ust. 2a ustawy pzp. Treść art. 24 ustawy pzp stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych wariantowych. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV): 39 150 000-8 Różne meble i wyposażenia 39 161 000-8 Meble przedszkolne 39 162 100-6 Pomoce dydaktyczne 39 130 000-2 Meble biurowe 72 410 000-7 Usługi dostawców - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Termin, tryby oraz dopuszczalne formy wniesienia wadium określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urn wyborczych dla Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej.
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa mebli i sprzętu wraz z montażem do nowo remontowanych pomieszczeń na parterze w budynku Młyńska 4.
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa i montaż wyposażenia Dziennego Domu Pobytu Senior-Wigor w dzielnicy Rój w Żorach.
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa wyposażenia tj. mebli i urządzeń do nowego budynku pogotowi zawodowych Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. Zadanie 1.Wyposażenie sali aparatowej - meble -stolarka drewniana Zadanie 2.Wyposażenie warsztatu mechanika - wyposażenie ze stali nierdzewnej Zadanie 3.Wyposażenie warsztatu mechanika - sprzęt elektryczny Zadanie 4.Wyposażenie pomieszczeń biurowo - socjalnych Zadanie 5.Wyposażenie pomieszczeń magazynowych
Dodano: 2015-03-30 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4
Dodano: 2014-10-13 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4
Dodano: 2014-09-30 - Dostawa i montaż wyposażenia dla pawilonu socjalno-technicznego Amfiteatru Pod Grojcem, towarzysząca zadaniu pn.: Rozbudowa i remont sceny głównej i widowni wraz z zapleczem socjalno-technicznym Amfiteatru pod Grojcem w Żywcu - etap II
Dodano: 2014-07-22 - Dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych w budynku archiwum w Tychach przy ul. Nowokościelnej 11
Dodano: 2014-03-10 - Dostawa urządzeń dydaktycznych do hali zawodów budowlanych w ramach projektu pn.: Rozbudowa i modernizacja Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim ul. Gałczyńskiego 1
Dodano: 2014-02-13