Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3294200 , fax. 68 3244213
- Data zamieszczenia: 2013-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
ul. Kupiecka 65 65
65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 3294200, fax. 68 3244213
REGON: 00001775600141 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Zielonej Górze i podległych mu jednostek terenowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykaz mebli: a) biurko z szufladą na klawiaturę - 31 szt. b) szafka z szufladami (kontener) - 31 szt. c) szafa na akta metalowa, zamykana 2-drzwiowa - 40 szt. d) fotel obrotowy biurowy z podłokietnikami - 20 szt. e) fotel obrotowy gabinetowy z podłokietnikami - 1 szt. Wykonawca udzieli minimum 36 m-cy gwarancji od daty protokolarnego odbioru mebli. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, rozładować, zmontować, wyregulować , ustawić meble w pomieszczeniach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Meble muszą spełniać wymagania wszystkich obowiązujących norm BHP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych w budynku w Dychowie 6a.
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa mebli; znak sprawy RA-TL-Z-39/2015
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby nowych kierunków, znak sprawy: RA-TL-Z-15/2015
Dodano: 2015-09-17 - Zakup i dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia wraz z montażem w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Bogdaniec
Dodano: 2015-09-16 - Dostawa krzeseł, foteli obrotowych, foteli tapicerowanych, ławek siedziskowych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Dodano: 2014-04-07 - Dostawa wraz z montażem mebli do Sekcji Statystyki Medycznej i Rozliczeń oraz krzeseł na oddziały
Dodano: 2014-04-01 - Dostawa i montaż mebli biurowych do nowej siedziby Urzędu i Oddziału Celnego w Zielonej Górze.
Dodano: 2013-11-20 - Dostawę mebli biurowych dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2013-11-12 - Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby projektów : Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego i Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego oraz mebli na potrzeby Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych w Zielonej Górze.
Dodano: 2013-09-26 - Dostawa oraz montaż wyposażenia biblioteki w Kargowej
Dodano: 2013-09-06