Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg
- Adres: 01629 Warszawa, ul. Słowackiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5617624 , fax. 022 8330724
- Data zamieszczenia: 2018-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
ul. Słowackiego 52/54
01629 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5617624, fax. 022 8330724
REGON: 00017341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych tuszy, tonerów do urządzeń drukujących: drukarek, kserokopiarek, faxów, w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Komórek Organizacyjnych SGSP - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych tuszy, tonerów do urządzeń drukujących: drukarek, kserokopiarek, faxów, w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Komórek Organizacyjnych SGSP wraz z odbiorem kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych na warunkach i zasadach określonych w załącznikach nr 2, 3 i 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych). w jednej z poniższych form: 1) w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Banku BGŻ BNP PARIBAS nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej*, 3) w gwarancjach bankowych*, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych*, 5) w poręczeniach udzielonych przez podmioty*, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). *wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp *Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt 11.1 SIWZ. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM – zamówienie: PN 39/17: nazwa: Wadium na „Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych w tym tuszy, tonerów do urządzeń drukujących: drukarek, kserokopiarek, faxów w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Komórek Organizacyjnych SGSP”. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku oferowania produktu równoważnego do oferty należy załączyć karty zawierające opis wraz ze zdjęciem produktu równoważnego tj. Kartę zawierającą szczegółową specyfikację techniczną oferowanego towaru równoważnego (z zaznaczeniem pozycji, której opis dotyczy), z której powinno w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego wynikać, że zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do produktu określonego przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo- cenowym- załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, znak postępowania ZP-DI-60/24
Dodano: 2024-03-28 - ZP/CZD/016/24 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących – 3 pakiety
Dodano: 2024-02-16 - Zakup i dostawa tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek wraz z wykonywaniem przeglądów okresowych oraz odbiorem odpadów
Dodano: 2024-02-02 - Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów
Dodano: 2023-10-31 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń eksploatowanych w Zakładzie Emerytalno-Rentowym MSWiA
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych od drukarek
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego oraz tuszy i tonerów do siedziby Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu w ramach projektu „Aktywni Górą!”
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, pojemników na zużyty toner, bębnów, nośników danych do urządzeń wielofunkcyjnych oraz papieru
Dodano: 2023-07-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2023-06-30 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
Dodano: 2023-06-15