Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 572724666
- Data zamieszczenia: 2018-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 572724666
REGON: 368746941
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup i dostawa materiałów budowlanych – emulsja asfaltowa do realizacji zadań Powiatowego Centrum Inwestycji Sp. z o.o." - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa materiałów budowlanych – emulsja asfaltowa do realizacji zadań Powiatowego Centrum Inwestycji Sp. z o.o." Wspólny Słownik Zamówień – CPV 44113620-7 (asfalt) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Dostawa obejmuje sukcesywne dostarczenie i wyładunek wymienionych materiałów budowlanych w ilości, terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie powiatu średzkiego, a w szczególności: a) dostawę materiałów, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. b) dostawę pojazdem umożliwiającym bezpośredni wyładunek materiałów na terenie budowy (teren powiatu średzkiego). c) Jedno zgłoszenie obejmuje jedną dostawę. Jedna dostawa może obejmować zamówienie w ilości od 5 do 20 t, zarówno w zamówieniu podstawowym, jak i w zamówieniu korzystającym z prawa opcji. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 3.3. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia, która wskazana została w załączniku nr 4 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i obejmuje cały asortyment szczegółowo tam wymieniany, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) oraz zamówienia objęte prawem opcji. 3.4. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw wszystkich materiałów określonych w załączniku nr 4 do SIWZ, zgodnie z ilościowym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. 3.5. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych oświadczeń Zamawiającego złożonych Wykonawcy, na 2 dni przed dniem, w którym część zamówienia objętego prawem opcji ma zostać uruchomiona, oraz określeniem wielkości części zamówienia, objętego prawem opcji. Zamówienie objęte prawem opcji może być uruchomione w częściach 3.6. Ilości minimalne, których realizacje Zamawiający przewiduje w całości (zamówienie podstawowe) oraz ilości maksymalne stanowiące górną granice potrzeb zamawiającego (prawo opcji) określone zostały w załączniku nr 4 do SIWZ. 3.7. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113620-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; d) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa destruktu asfaltowego i kruszywa betonowego do naprawy dróg na terenie gminy Golina
Dodano: 2019-07-04 - Dostawa destruktu asfaltowego i kruszywa betonowego do naprawy dróg na terenie gminy Golina
Dodano: 2019-05-17 - "Zakup i dostawa materiałów budowlanych - emulsja asfaltowa - do realizacji zadań Powiatowego Centrum Inwestycji Sp. z o.o."
Dodano: 2018-03-19