Powiat Goleniowski ogłasza przetarg
- Adres: 72-100 Goleniów, ul. Dworcowa 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4180512, 4180361 , fax. 91 4182530
- Data zamieszczenia: 2013-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Goleniowski
ul. Dworcowa 1 1
72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4180512, 4180361, fax. 91 4182530
REGON: 81168412000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Goleniowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich materiałów biurowych (galanterii biurowej i papieru) - cz. I oraz materiałów eksploatacyjnych (tuszy, tonerów i bębnów do drukarek i faksów) - cz. II. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane tj. wytworzone bez zastosowania używanych kartridżów, w oryginalnych opakowaniach producentów, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz zalecone do stosowania przez producenta sprzętu. 2. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Starostwa Powiatowego w Goleniowie, ul. Dworcowa 1; 72 - 100 Goleniów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.goleniow.ibip.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla ZUT w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczo - biurowych przez okres 24 miesięcy dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa artykułów papierniczych i tonerów.
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa artykułów administracyjno-biurowych
Dodano: 2016-05-09 - Sukcesywna (realizowana etapami) dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Szczecinku
Dodano: 2016-03-08 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru biurowego do Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2016-03-08 - Materiały biurowe
Dodano: 2016-01-26