Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda 9
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
- Data zamieszczenia: 2015-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Doc. Adama Dowgirda 9 9
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
REGON: 05058250000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów biurowych do SP ZOZ w Hajnówce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych do SPZOZ w Hajnówce wg załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe nie były gorsze niż parametry i cechy wskazanych produktów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszy sformułowanie: lub równoważny. Jeżeli zaoferowane artykuły będą posiadały parametry gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ciężar udowodnienia, że zaoferowane przez Wykonawcę artykuły odpowiadają wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.hajnowka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywna dostawę artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa artykułów biurowych i papieru ksero na potrzeby GDDKiA Oddział w Białymstoku i Rejonów
Dodano: 2016-01-05 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych i informatycznych
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2015-05-05 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby PWSIP w Łomży
Dodano: 2015-04-13 - jest zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn.: Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża.
Dodano: 2015-03-31 - Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych PN-5/15/20
Dodano: 2015-02-16