Przetargi.pl
Zakup i dostawa kruszywa mineralnego drogowego do wykonania podbudowy i utwardzania nawierzchni ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Szydłowiec.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 617 86 30 , fax. 048 617 05 10
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    pl. Rynek Wielki 1 1
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 617 86 30, fax. 048 617 05 10
    REGON: 00052379000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa kruszywa mineralnego drogowego do wykonania podbudowy i utwardzania nawierzchni ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Szydłowiec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kruszywa mineralnego drogowego dolomitowego do wykonania podbudowy i utwardzania nawierzchni ulic i dróg na terenie miasta i gminy Szydłowiec. Dostawa kruszywa mineralnego drogowego dolomitowego frakcji 0-31,5 mm - w ilości 1600 ton. Dostawa kruszywa mineralnego drogowego dolomitowego frakcji 31,5-63,0 mm - w ilości 500 ton. Miejscem dostawy - teren miasta i gminy Szydłowiec
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142120002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać następujące warunki udziału: 1.1 posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 1.2 posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 1.3 znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia, oferenci zobowiązani są załączyć: 1. Oferta wykonawcy - wzór oferty stanowi zał. Nr 5 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o płaceniu należnego podatku - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczeniu z ZUS lub KRUS o płaceniu składek - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie o dysponowaniu bądź posiadaniu materiału będącego przedmiotem zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 3 6. Wykaz sprzętu - wzór stanowi załącznik nr 4 7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 1 i 2 Uwaga: : w/w dokumenty muszą być wystawione w terminach zgodnych z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szydlowiec.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach