Przetargi.pl
„Zakup i dostawa kostki granitowej oraz pozostałych wyrobów granitowych na potrzeby realizacji inwestycji pn: „ Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej – Etap I” - postępowanie 4/WWK/2017”

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-317 Korfantów, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4343859 , fax. 77 4343860
  • Data zamieszczenia: 2017-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Powstańców Śląskich 8
    48-317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 77 4343859, fax. 77 4343860
    REGON: 001008179
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Gmina jedn. organizacyjna nie posiadająca osobowści prawnej - Zakład budżetowy gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa kostki granitowej oraz pozostałych wyrobów granitowych na potrzeby realizacji inwestycji pn: „ Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej – Etap I” - postępowanie 4/WWK/2017”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kostki granitowej oraz krawężników i obrzeży granitowych niezbędnych do realizacji inwestycji pn.: „ Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej – Etap I” - postępowanie 4/WWK/2017” 2. Planowana ilość materiałów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wynosi orientacyjnie: Kostka granitowa 15x17 42 t;Krawężniki granitowe proste 15x22x100 42 szt.; Krawężniki granitowe łukowe 15x22 o promieniu R=6 14 mb; Krawężniki granitowe przejazdowe 15x22x100 57 szt. Obrzeże granitowe 8x30x100 120 szt. 3. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności, aprobaty techniczne, oznakowanie CE i odpowiadać dla kostki granitowe normie PN – EN 1338:2005, dla krawężników i obrzeży normie PN – EN 1340:2004 lub normom równoważnym. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu w/w przedmiotu zamówienia złej jakości. 4. Dostarczone materiały spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 5. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. 6. Płatność za zakupione materiały dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury Vat, wystawionej za dostawę w terminie 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj.w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału o nie więcej niż 10 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania. 8. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 9. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. 10. Palety zwracane będą Wykonawcy przy kolejnej dostawie, w przypadku dostawy końcowej partii materiałów Wykonawca odbierze dostarczone palety w terminie nie krótszym niż 30 dni od daty dostawy. 11. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osobę wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego,w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie skutkowało zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osoby przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osoby. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113000-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach