Jednostka Wojskowa 4809 ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 883 896 , fax. 261 883 868
- Data zamieszczenia: 2015-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4809
ul. Juzistek 2 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 261 883 896, fax. 261 883 868
REGON: 14291704000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA FILTRÓW ORAZ AKCESORIÓW I MATERIAŁÓW DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4809 ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa filtrów oraz akcesoriów i materiałów do pojazdów służbowych dla Jednostki Wojskowej 4809 oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 2 części tj.: CZĘŚĆ I - filtry do pojazdów służbowych CZĘŚĆ II - akcesoria i materiały do pojazdów służbowych 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie przedmiotu zamówienia, w którym Zamawiający wskazał producenta (dotyczy części I postępowania - załącznik nr 2 A do SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego. 4. W przypadku braku określenia w załączniku nr 2 A do SIWZ - Formularzu cenowym nazwy lub producenta produktów przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca oferuje produkty określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokładny opis oferowanego produktu w języku polskim w postaci np. kart katalogowych produktu, informacji producenta itp. które potwierdzają, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 6. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 A i nr 2 B do SIWZ) znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji przedmiotu zamówienia. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 2 A i nr 2 B do SIWZ. 8. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Warunki wymagane wobec Wykonawcy przy realizacji zamówienia: 9. Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 10. Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy . 11. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 12. Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 13. Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inne dokumenty stanowiące dowód udzielenia gwarancji, będące podstawą roszczeń z tytułu gwarancji. 14. Poszczególne przedmioty oraz opakowania powinny być znakowane kodami kreskowymi umieszczonymi na etykietach opakowań zbiorczych zgodnie z Wymaganiami w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do Resortu Obrony Narodowej w ramach postępowania o udzielanie zamówienia publicznego opracowanymi na podstawie Decyzji 3 MON z dnia 3 stycznia 2014 r. - stanowiącej załącznik nr 4 do umowy. 15. W celu identyfikacji wyrobów dostarczonych do jednostek wojskowych, zgodnie z zasadami, o których jest mowa w Wymaganiach w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do Resortu Obrony Narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca jest zobowiązany do opracowania Karty w postaci elektronicznej (format MS Exel), w tym: - w karcie wyrobu Wykonawca umieści numery GTiN i dane uzupełniające wyrobu w całej hierarchii opakowań handlowych; - karta wyrobu jest przekazywana do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia wskazanych w umowie na dostawę - najpóźniej 14 dni roboczych przed dostawą. 16. Wartość brutto oferowanego towaru musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją dostawy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy (transportu) produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami rozładunku. 17. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być zrealizowana transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko w dniach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 do 14.00, w piątek od 8.00 do 11.30. 18. Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia musi być zgodny z warunkami producenta i być nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429130009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP I DOSTAWA FILTRÓW DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH KWP ZS. W RADOMIU I JEDNOSTEK JEJ PODLEGŁYCH - nr postępowania 50/16
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa filtrów samochodowych i do agregatów dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu
Dodano: 2014-04-10 - Zakup filtrów i części do maszyn poligraficznych
Dodano: 2013-09-27 - Sukcesywne dostawy lamp do systemu oczyszczania wody oraz filtrów dla Laboratorium Geochemii Izotopów Ośrodka Badawczego Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Krakowie
Dodano: 2013-08-01 - Zakup i dostawa filtrów samochodowych i motocyklowych do pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek podległych Nr spr. 63/13
Dodano: 2013-06-06 - Sukcesywne dostawy filtrów dla Laboratorium Geochemii Izotopów Ośrodka Badawczego Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Krakowie
Dodano: 2013-04-22 - Zakup i dostawa filtrów samochodowych i do agregatów dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu JW. 4809 w Zegrzu
Dodano: 2013-03-13 - Zakup i dostawa oryginalnych fabrycznie nowych materiałów filtracyjnych do pojazdów i sprzętu eksploatowanego przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o.
Dodano: 2012-06-22 - Zakup i dostawa oryginalnych fabrycznie nowych materiałów filtracyjnych do pojazdów i sprzętu eksploatowanego przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.
Dodano: 2010-04-13