Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-140 Gniewkowo, ul. Kilińskiego 9
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 3558451
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o.
ul. Kilińskiego 9 9
88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 3558451
REGON: 34034868800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkgniewkowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa do PK Gniewkowo Sp. z o.o. w Gniewkowie zamiatarki chodnikowo - drogowej używanej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa do PK Gniewkowo Sp. z o.o. w Gniewkowie zamiatarki chodnikowo - drogowej używanej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według zasady spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone wart. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ d) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 e) formularz oceny technicznej przedmiotu zamówienia, załącznik nr 3 do SIWZ, f) zaparafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 g) wykaz realizowanych zamówień - załącznik nr 4 h) Specyfikacja techniczna pojazdu z wyszczególnieniem wszystkich warunków podanych przez Zamawiającego w SIWZ (zawierająca co najmniej te warunki) wraz z podaniem marki pojazdu, typu, producenta oraz podstawowych danych pojazdu, wraz z książką serwisową.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkgniewkowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa zamiatarki chodnikowej z osprzętem
Dodano: 2014-10-15 - Dostawa używanej kompaktowej zamiatarki drogowo-chodnikowej
Dodano: 2014-03-05 - Dostawa samojezdnej zamiatarki podciśnieniowej dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu
Dodano: 2012-12-06 - Dostawa sprzętu specjalistycznego wraz z oprzyrządowaniem do utrzymania czystości i porządku - zamiatarka chodnikowo - drogowa
Dodano: 2011-08-12 - Dostawa sprzętu specjalistycznego wraz z oprzyrządowaniem do utrzymania czystości i porządku - zamiatarka chodnikowo-drogowa
Dodano: 2011-07-25