Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddz. Integracyjnymi im. T. Kościuszki w Połańcu ogłasza przetarg
- Adres: 28-230 Połaniec, ul. Żapniowska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 158 650 731 , fax. 158 650 987
- Data zamieszczenia: 2017-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddz. Integracyjnymi im. T. Kościuszki w Połańcu
ul. Żapniowska 1
28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
tel. 158 650 731, fax. 158 650 987
REGON: 26791500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psptk.bip.umig.polaniec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Połańcu ul. Żapniowska 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, mięs i wędlin, pieczywa, nabiału, ryb i mrożonek, jaj, owoców i warzyw oraz drobiu do Szkoły Podstawowej w Połańcu, ul. Żapniowska 1, od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym. 2.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. 3.Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy. Tak więc ilości podane w załączniku są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie (+/-20%)w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4.Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem lub pocztą internetową przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw lub w formie dostawy dodatkowej w dniu złożenia zamówienia. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej. Towar należy dostarczać w dni robocze od godz. 700 do godz. 1000 we wskazanym przez zamawiającego dniu, mięso i wędliny nie mrożone codziennie w dni robocze w godzinach 700 – 800. 5.Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. 6.Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.08.2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2015 poz.1256). 7.Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 9.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej imienia Antoniego Hedy „Szarego” w Kunowie w roku 2024
Dodano: 2024-03-07 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2024 r.
Dodano: 2024-02-29 - "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2024 rok"
Dodano: 2024-02-13 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej w Ćmińsku w 2024 r. - Przyprawy, produkty suche, soki
Dodano: 2023-12-29 - "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2024 rok"
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa żywności do Zespołu Placówek Oświatowych w Gackach, Gacki Osiedle 25, 28-400 Pińczów w 2024 roku
Dodano: 2023-12-14 - Dostawa żywności do Przedszkola Nr 2 w Pińczowie, ul. Armii Krajowej 9, 28-400 Pińczów w 2024 roku
Dodano: 2023-12-13 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej imienia Antoniego Hedy „Szarego” w Kunowie w roku 2024
Dodano: 2023-12-11 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej w Ćmińsku w 2023 r.
Dodano: 2023-05-30 - „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do szkoły – Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Staszowie” powtórzenie postępowania
Dodano: 2023-03-25