Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów papierniczych, biurowych i wkładów drukujących do urządzeń laserowych i atramentowych

Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Zalesie 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2360035 , fax. 024 2358090
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
    ul. Zalesie 1 1
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2360035, fax. 024 2358090
    REGON: 00291724000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów papierniczych, biurowych i wkładów drukujących do urządzeń laserowych i atramentowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych artykułów papierniczych, biurowych i wkładów drukujących do urządzeń laserowych i atramentowych wymienionych w załączniku nr 1 i załączniku nr 2, do niniejszej specyfikacji. a) Artykuły papiernicze, biurowe i wkłady drukujące do urządzeń laserowych i atramentowych muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, wolne od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczone do obrotu, kompletne, posiadające nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy. b) Artykuły papiernicze, biurowe i wkłady drukujące do urządzeń laserowych i atramentowych wchodzące w skład zamówienia winny legitymować się minimum 12 miesięcznym okresem przydatności do użycia licząc od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. c) Za produkt fabrycznie nowy nowo wytworzony w całości i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. d) Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów np. atrament, tusz muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej pierwotnie w całości ani w części w skład innych materiałów nieużywane. e) Zamawiający za materiały oryginalne rozumie materiały wyprodukowane przez producenta sprzętu lub producenta przez niego autoryzowanego. f) Przedmiot zamówienia winien być wyrobem I gatunku, tj. niezawodny w eksploatacji i posiadać takie cechy, jak: jakość wydruku kopii, wydajność, szybkość schnięcia, utrwalanie, nie zamazywanie się druku kopii, winny odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy urządzenia, w którym będzie zastosowany. g) Materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin ich ważności. h) Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniu indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy oraz nazwę drukarki, do której są przeznaczone. i) Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację. j) W związku z posiadaniem przez Zamawiającego urządzeń będących w okresie gwarancyjnym i wystąpieniem w kartach gwarancyjnych zapisów, które mówią o utracie gwarancji w przypadku stosowania innych materiałów niż zalecane przez producenta danego sprzętu Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów eksploatacyjnych jedynie takich, które spełniają następujące wymogi: - zastosowanie oferowanych materiałów eksploatacyjnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń; - wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowanego używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych; - przypadki stosowania materiałów eksploatacyjnych innych niż polecone przez producenta sprzętu nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem są zauważalne natychmiast przez system komputerowy i zapisywane w jego pamięci; - w przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych niespełniających kryteriów określonych przez producenta sprzętu, Zamawiający obciąży Wykonawcę wszelkimi kosztami związanymi z naprawą urządzenia, ze sprawdzeniem materiałów oferowanych, ekspertyzy rzeczoznawcy zleconej przez Zamawiającego, w przypadku takiej konieczności a także zastrzega sobie możliwość natychmiastowego rozwiązania umowy z winy Wykonawcy ze wszelkimi tego konsekwencjami. Jednocześnie na czas naprawy urządzenia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu zastępczego na czas naprawy. Sprzęt zastępczy musi być urządzeniem drukującym w tej samej technologii i posiadającym taki sam interfejs jak urządzenie pobrane do naprawy. Kupujący w okresie trwania umowy zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia z wolnej ręki, dotychczasowemu Sprzedawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy podstawowej. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający podpisze z wybranym Wykonawcą odrębną umowę dotyczącą odpłatnego odbioru zużytych wkładów drukujących do urządzeń laserowych i atramentowych, na warunkach ustalonych między stronami. Transport Wykonawcy i dostarczenie artykułów papierniczych, biurowych i wkładów drukujących do urządzeń laserowych i atramentowych następować będzie do magazynu Zamawiającego w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-15:35. Wykonawca dostarcza przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. Zamówienie i dostawa wymienionych artykułów papierniczych, biurowych i wkładów drukujących do urządzeń laserowych i atramentowych następować będzie według potrzeb Zamawiającego, jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu, w terminie do 5-go każdego miesiąca kalendarzowego drogą mailową lub faksem. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę musi nastąpić do dnia 10-go każdego miesiąca. Wraz z towarem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-zalesie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach