Przetargi.pl
Zakup i dostawa anten nadawczo-odbiorczych do obrazowania płuc dla 3He (1 szt.) oraz dla 129Xe (1 szt.) do skanera rezonansu magnetycznego MAGNETON SONATA Firmy SIEMENS, znajdującego się na wyposażeniu Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II, na potrzeby realizowanego przez Uniwersytet Jagielloński projektu Narodowe Laboratorium Technologii Kwantowych (NLTK)

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl ; http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa anten nadawczo-odbiorczych do obrazowania płuc dla 3He (1 szt.) oraz dla 129Xe (1 szt.) do skanera rezonansu magnetycznego MAGNETON SONATA Firmy SIEMENS, znajdującego się na wyposażeniu Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II, na potrzeby realizowanego przez Uniwersytet Jagielloński projektu Narodowe Laboratorium Technologii Kwantowych (NLTK)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy anten nadawczo-odbiorczych do obrazowania płuc dla 3He (1 szt.) oraz dla 129Xe (1 szt.) do skanera rezonansu magnetycznego MAGNETON SONATA Firmy SIEMENS, znajdującego się na wyposażeniu Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II, na potrzeby realizowanego przez Uniwersytet Jagielloński projektu Narodowe Laboratorium Technologii Kwantowych (NLTK) wraz z usługą transportu aparatury do siedziby ostatecznego odbiorcy i użytkownika. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską, w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013; Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R; Działanie 2.2. Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych (POIG.02.02.00-00-003/08 - Przedmiot zamówienia ujęto w poz. 237 i 172 harmonogramu rzeczowo-finansowego projektu). Szczegółowe informacje na temat zasad funkcjonowania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, przyznawania środków finansowych i ich wydatkowania oraz zasad promocji znajdują się na stronie: http://www.funduszestrukturalne.gov.pl/EUROPEJSKI+FUNDUSZ+ROZWOJU+REGIONALNEGO/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: pkt 3) 6 SIWZ Ogólne warunki przedmiotowe udziału w postępowaniu: a. wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, na potwierdzenie czego musi dołączyć do przedkładanej oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanej aparatury względem wymagań Zamawiającego; b. wykonawca musi zapewnić, iż oferowana aparatura jest fabrycznie nowa, jej zakup i korzystanie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, a w szczególności odpowiada normie CE w zakresie bezpieczeństwa (certyfikat CE urządzenia medycznego); c. wykonawca na oferowaną aparaturę (na każde z urządzeń objętych przedmiotem zamówienia) musi zapewnić min. 12 miesięczną gwarancję wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji, liczoną od dnia dostawy (odbioru bez zastrzeżeń) przedmiotu zamówienia do siedziby ostatecznego odbiorcy i użytkownika aparatury, potwierdzonej podpisaniem stosownego protokołu odbioru. W ramach gwarancji wykonawca obowiązany jest do usunięcia wady fizycznej urządzenia lub dostarczenia urządzenia wolnego od wad; d. wykonawca musi zapewnić, iż usługi serwisu gwarancyjnego będą świadczone przez producenta lub odpowiedni autoryzowany serwis; e. wykonawca musi zapewnić, iż naprawy gwarancyjne odbywać się będą w miejscu użytkowania. W razie technicznej niemożności świadczenia usługi w miejscu użytkowania (wysoki stopień uszkodzenia, bądź też stopień skomplikowania naprawy np. konieczność sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych), Zamawiający może zadecydować o odstępstwie od tej zasady. W takim wypadku, wszelkie koszty związane z wykonaniem naprawy, w tym w szczególności koszt transportu urządzenia podlegającego naprawie, każdorazowo ponosi wykonawca; f. wykonawca musi zapewnić, iż czas reakcji nie przekroczy 48h, licząc od chwili zgłoszenia (powiadomienia telefonicznego), zaś czas przywrócenia funkcjonalności urządzenia nie przekroczy 21 dni, licząc od chwili zgłoszenia. Wskazany powyżej czas przywrócenia funkcjonalności urządzenia (21 dni) nie dotyczy awarii zgłoszonych przez Zamawiającego jako tzw. napraw krytycznych (pilna potrzeba naprawy), które obligatoryjnie wykonane muszą być w terminie do 7 dni, licząc od chwili zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach (np. wysoki stopień skomplikowania naprawy, konieczność sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych), na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, termin naprawy może ulec wydłużeniu do 35 dni, licząc od chwili zgłoszenia. Gwarancja ulega automatycznemu przedłużeniu o czas naprawy; g. wykonawca w ramach serwisu gwarancyjnego musi zapewnić usługę tzw. pomocy zdalnej, obejmującej natychmiastową, telefoniczną pomoc serwisanta w razie problemów wynikłych podczas bieżącego użytkowania i eksploatacji aparatury, polegającą na próbie zdiagnozowania przyczyn zaistniałego problemu oraz rozwiązania go on-line; h. w przypadku stwierdzenia wad lub usterek w wykonanym przedmiocie umowy wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany lub usunięcia w terminie do 21 dni od daty zgłoszenia. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu (z wyjątkiem powodów, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający) nie usunie wady (usterki) przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę, a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty; i. wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie. Miejscem dostawy jest: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, mieszczący się przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie; j. wykonawca musi zaoferować termin płatności zgodny z postanowieniami § 4 ust. 2 wzoru umowy załączonego do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. pkt 5) Opis warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, tj.: 1.1 posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, kontrakty odpowiadające swym rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. co najmniej dwa kontrakty na dostawę anteny nadawczo-odbiorczej do skanera rezonansu magnetycznego Firmy SIEMENS o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. brutto każdy; 1.3 znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP; A. Ocena spełnienia warunków podmiotowych wskazanych w pkt. 5) SIWZ oraz przedmiotowych określonych w pkt 3) 6 SIWZ będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. B. Wykonawcy niespełniający wskazanych w ww. pkt SIWZ warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pkt 6) SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich; 1.3 wykaz dostaw potwierdzający spełnienie wymogu postawionego przez zamawiającego w pkt 5) 1.2 SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 1.4 w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu o którym mowa w pkt 6) 1.2 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - przy czym, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy każdego z nich; 1.5 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, wykonawca może go zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 1.6 dokumenty, o których mowa w pkt 6) 1.4 - 6) 1.5 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Tłumaczenie nie jest wymagane w razie dopuszczenia składania ofert w języku obcym (w angielskim). 2. Ponadto, do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty lub oświadczenia: 2.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), zawierającymi część oświadczeń na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w SIWZ; Fakultatywnie wykonawca może dołączyć treść zaaprobowanego i podpisanego wzoru umowy; 2.2 szczegółowa kalkulacja cenowa z podaniem ceny jednostkowej i sumarycznej netto, wysokość (wysokości) i kwotę (kwoty) należnego podatku od towarów i usług VAT, oraz wartość (wartości) jednostkowe i sumaryczne brutto, skalkulowane przy uwzględnieniu wymagań i zapisów pkt. 12 SIWZ i jej załączników, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy; 2.3 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]; 2.4 szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanej aparatury względem wymagań zamawiającego; 2.5 certyfikat bezpieczeństwa CE urządzenia medycznego; 2.6 w przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części przedmiotu zamówienia); 2.7 w przypadku oferowania aparatury objętej przedmiotem zamówienia, opodatkowanej stawką podatku od towarów i usług VAT inną niż 22%, wykonawca powinien dostarczyć wraz z ofertą odpowiednie dokumenty lub oświadczenia potwierdzające legalność takiego rozwiązania. 3. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt 6) (oprócz pkt 6) 2.3) SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Każda strona dokumentu złożonego w formie kserokopii musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości, co do ich prawdziwości). 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów o charakterze podmiotowym i przedmiotowym, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy/usługi/roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6. Nie dołączenie dokumentów w wyznaczonym terminie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z toczącego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 7. W przypadku dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw i ich wykazu, wystawionych w walutach obcych (innych niż PLN) wskazane w nich wartości (kwoty) zostaną przeliczone dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według średniego kursu PLN dla tej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski na dzień wystawienia dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach