Przetargi.pl
Zakup fabrycznie nowej Centrali Telefonii IP w celu rozbudowy i modernizacji systemu łączności Urzędu m. st. Warszawy - Dzielnica Śródmieście, zwiększającej możliwości techniczne systemu, jego funkcjonalność oraz pojemność (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-79/09).

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6998449 , fax. 022 6998154
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43 43
    00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6998449, fax. 022 6998154
    REGON: 01525966300108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup fabrycznie nowej Centrali Telefonii IP w celu rozbudowy i modernizacji systemu łączności Urzędu m. st. Warszawy - Dzielnica Śródmieście, zwiększającej możliwości techniczne systemu, jego funkcjonalność oraz pojemność (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-79/09).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie z zachowaniem istniejącej numeracji, fabrycznie nowej Centrali Telefonii IP w budynku Urzędu Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy oraz demontaż i utylizacja dotychczas działającej centrali telefonicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 5 i 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325400000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, w/w warunki Wykonawcy muszą spełniać łącznie. 2. Wykonawca musi spełniać warunek zawarty w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, w/w warunek musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia (jedna umowa/kontrakt), polegającego na dostawie centrali telefonicznej. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 180.000,00zł (brutto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie - przedmiot umowy - zostało wykonane należycie. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik ustanowiony zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje każdy z Wykonawców. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 4. Wykaz zrealizowanych zamówień potwierdzających spełnianie warunku określonego w Części IV, pkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W/w wykaz należy sporządzić na formularzu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie - przedmiot umowy - zostało wykonane należycie. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach