Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Węgliniec i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2015-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Węgliniec i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Węgliniec i jej jednostek organizacyjnych. 3.2. zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do: a) 60 punktów odbioru energii dla zasilania m.in. oświetlenia ulicznego, świetlicy, domów przedpogrzebowych, budynku Urzędu Gminy i Miasta Węgliniec, fontanna, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gmina Węgliniec - załącznik nr 1 do siwz; b) 2 punktów odbioru energii dla zasilania budynku szkoły i budynku świetlicy, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Czerwonej Wodzie; c) 3 punktów odbioru energii dla zasilania budynku szkoły, budynku sali gimnastycznej oraz boisk sportowych ORLIKI, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Ruszowie, wchodząca w skład Zespołu Szkół w Ruszowie; d) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku Gimnazjum, dla którego płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gimnazjum w Ruszowie; wchodzące w skład Zespołu Szkół w Ruszowie ; e) 2 punktów odbioru energii dla zasilania budynku szkoły, budynku świetlicy, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Węglińcu, wchodząca w skład Zespołu Szkół w Węglińcu ; f) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku szkoły, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Starym Węglińcu, będąca filią szkoły Podstawowej w Węglińcu wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Węglińcu ; g) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku Gimnazjum, dla którego płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gimnazjum w Węglińcu; wchodzące w skład Zespołu Szkół w Węglińcu; h) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku przedszkola, dla którego płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Przedszkole Miejskie w Węglińcu ; i) 10 punktów odbioru energii dla zasilania budynku Domu Kultury w Ruszowie, Dom Kultury w Zielonce, Dom Kultury w Czerwonej Wodzie, Węglinieckie Centrum Kultury w Węglińcu, Biblioteka Publiczna w Węglińcu, Dom Kultury w Starym Węglińcu, Dom Kultury w Jagodzinie, Biblioteka w Jagodzinie 30, Świetlica Środowiskowa w Piasecznej, Świetlica wiejska w Kościelnej Wsi dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Miejsko- Gminny Ośrodek Kultury w Węglińcu 3.3. Zestawienie punktów odbioru wraz z warunkami rozliczeń wyszczególniono w załączniku nr 1 do siwz. 3.4. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy. 3.5. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD), w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 3.6. Planowana wysokość zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy dla poszczególnych punktów poboru określonych w załączniku nr 1 wynosi ok. 632 MWh. W tym energia rozliczana a)całodobowo w grupie C11 b)w grupie szczytowej C12a c)w grupie pozaszczytowej C 12a d)w grupie dziennej C12b e)w grupie nocnej C12b 3.7. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkował dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 3.8. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określane jest każdorazowo w umowie o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Zamawiającym a OSD. 3.9. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w złączniku nr 1 do siwz. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione są w cenie energii elektrycznej Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umowy, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 4. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w § 42 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną ( Dz. U. Nr 189 poz. 1126) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 4.1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną - 81 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w ilości do 20% zamówienia podstawowego 10. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa z uwagi na specyficzny przedmiot zamówienia, jakim jest dostawa energii. 11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12.Ustala się następujące warunki płatności. 12.1. Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu. 12.2. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy od daty wystawienia faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach