Przetargi.pl
„ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMIN GNIEWOSZÓW i SIECIECHÓW ORAZ ICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH”

Gmina Gniewoszów ogłasza przetarg

  • Adres: 26920 Gniewoszów, Ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 621 50 03 , fax. 48 621 50 46
  • Data zamieszczenia: 2016-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gniewoszów
    Ul. Lubelska 16
    26920 Gniewoszów, woj. mazowieckie
    tel. 48 621 50 03, fax. 48 621 50 46
    REGON: 67022365200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMIN GNIEWOSZÓW i SIECIECHÓW ORAZ ICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. Część I ) Gmina Gniewoszów zawrze jedną umowę wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GRUPY ZAKUPOWEJ GMINY GNIEWOSZÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. wynosi 412 192 kWh. 2)Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. wynosi 98 926,00 zł netto. 3) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie Uchwały Rady Gminy (do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu: Publiczna Szkoła Podstawowa w Wysokim Kole, Wysokie Koło , 26-620 Gniewoszów ; Zespół Szkolno- Przedszkolny w Gniewoszowie ul. Konopnickiej 19 , 26-620 Gniewoszów jak również ich jednostek organizacyjnych, które wskazane zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla wszystkich punktów poboru odbywa się poboru po raz pierwszy. Wszystkie punkty mają umowy kompleksowe na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Obecnym sprzedawcą jest PGE OBRÓT S.A. Oddział Skarżysko Kamienna umowy sprzedaży zawarte są na czas nieokreślony, zachodzi konieczność wypowiadania obecnych umów sprzedaży energii elektrycznej. Część II) Gmina Sieciechów zawrze jedną umowę wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GRUPY ZAKUPOWEJ GMINY GNIEWOSZÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów sprzedaży. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.06.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 720 800 kWh. 2)Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.06.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 172 992,00 zł netto. 3) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zajezierzu, ul. 28 PAL, 26-922 Sieciechów, NIP: 812-18-03-535, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Starych Słowikach, Stare Słowiki 9, 26-922 Sieciechów , NIP: 812-18-03-558, Zespół Placówek Oświatowych w Sieciechowie, ul. Szkolna 1, 26-922 Sieciechów , NIP: 812-18-03-541 jak również ich jednostek organizacyjnych, które wskazane zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla wszystkich punktów poboru odbywa się poboru po raz kolejny. Wszystkie punkty mają rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy na dystrybucję energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. Umowy sprzedaży zawarte są na czas określony do 31.05.2017 r., nie ma konieczności wypowiadania obecnych umów sprzedaży energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach