Przetargi.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY ODRZYWÓŁ

Gmina Odrzywół ogłasza przetarg

  • Adres: 26-425 Odrzywół, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (48)6716057 , fax. (48)6716350
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Odrzywół
    ul. Warszawska 53
    26-425 Odrzywół, woj. mazowieckie
    tel. (48)6716057, fax. (48)6716350
    REGON: 670223853
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.odrzywol.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY ODRZYWÓŁ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2 Zakres zamówienia obejmuje : Zadanie A : Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb własnych i jednostek organizacyjnych Gminy Odrzywół wraz z przeprowadzeniem procedury zmiany dostawcy energii, obejmujące przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu do podpisu wszelkich dokumentów służących przeprowadzeniu tych zmian. Zamówienie dotyczy 69 punktów poboru energii – budynków, lokali administracyjnych, urządzeń komunalnych i oświetlenia ulicznego rozmieszczonych w granicach administracyjnych Gminy. Szczegółowe zestawienie punktów poboru wraz z danymi technicznymi zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zadanie B : Przeprowadzenie procedury zmiany charakteru dostaw na umowy obejmujące zakup i przesył dla punktów z instalacjami fotowoltaicznymi, dla których proces ten następuje po raz pierwszy lub kolejny, a Zamawiający wnioskuje o nadanie statusu prosumenta lub już go uzyskał ; obejmuje ono dokonanie w imieniu Zamawiającego (w razie potrzeby) wypowiedzenia dotychczasowych umów oraz nawiązanie nowych umów kompleksowych (prosumenckich) oraz przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu do podpisu wszelkich dokumentów służących przeprowadzeniu tych zmian. Zakres tego zadania stanowi, że jego realizacja może nastąpić z ewentualną zmianą dostawcy energii lub bez niej. Powyższy podział na zadania nie stanowi obligatoryjnego zestawienia powinności objętych zamówieniem. Ustanowiony podział na zadania oznacza, że Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie co najmniej jednego z wymienionych zadań. 3.3 Wymagane parametry dostaw : Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo Energetyczne, rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 3.4 Zakres zamówienia dla zadania A: Szacunkowa ilość dostarczanej energii w pełnym okresie zamówienia (30 miesięcy) wynosi 1.160.000 kWh, w tym:  energia rozliczana całodobowo w grupie C11: 397.300 kWh  energia w strefie szczytowej dla grupy C12a: 30.044 kWh  energia w strefie pozaszczytowej dla grupy C12a: 66.932 kWh  energia w strefie dziennej dla grupy C12b: 127.948 kWh  energia w strefie nocnej dla grupy C12b: 134.560 kWh  energia rozliczana całodobowo w grupie C21: 89.668 kWh  energia rozliczana całodobowo w grupie B11: 313.548 kWh Razem 1.160.000 kWh Licznik w taryfie B11 jest przystosowany do zdalnego odczytu. Z nieznanych Zamawiającemu powodów obecne rozliczenie dystrybucji następuje w taryfie B21, a sprzedaży w B11 (we wcześniejszej umowie kompleksowej figurowało B21). Całość oświetlenia ulicznego jest ujęta w taryfie C12b, w której nie występują żadne PPE o innym charakterze poboru. Podane wielkości stanowią odwzorowanie wielkości zużycia przeliczone na podstawie analogicznego okresu przeszłego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zakupu dokładnie tych ilości. Oznacza to, że Zamawiający odbierze ilość energii wynikającej z rzeczywistych wskazań układów pomiarowych w okresie zamówienia, rozliczenie nastąpi według wielkości wykazanych w całości, a kwestia ewentualnych rozbieżności z wielkościami wykazanymi w przetargu nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy, niezależnie od tego, czy wielkości te będą wyższe, czy niższe od zakładanych. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1a do SIWZ. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji lub przekazania punktu poboru innemu właścicielowi. Zmiana wynikać może również ze zwiększenia ilości punktów poboru energii, o których mowa w załączniku nr 1a do SIWZ przy założeniu, że łączny skutek wprowadzenia tych punktów nie spowoduje wzrostu wolumenu sprzedaży o ilość większą, niż 10% wielkości szacunkowej. Rozliczenie ewentualnych dodatkowych punktów poboru powinno się odbywać według tej samej stawki rozliczeniowej, która została zaoferowana w przetargu, a końcem okresu umowy zawieranej dla takiego punktu będzie ostateczny termin zakończenia dostaw, określony w przetargu. 3.5 Zakres zamówienia dla zadania B: Zadanie B składa się z następujących elementów : a) Zawarcie nowych umów kompleksowych, obejmujących sprzedaż, odbiór (magazynowanie w sieci) i dystrybucję energii dla 2 obiektów wymienionych w Załączniku nr 1b na zasadach określonych w Ustawie o odnawialnych źródłach energii z dnia 20 lutego 2015 z późn. zm., obejmujące w razie potrzeby również wypowiedzenie starych umów b) Sprzedaż energii w zakresie, w którym może okazać się uzupełnienie niedoboru energii dla tych obiektów, wynosząca w analogicznym do objętego zamówieniem okresie minionym:  energia rozliczana całodobowo w grupie C11: 27.527 kWh c) Zmagazynowanie w sieci nadmiaru energii wyprodukowanej przez urządzenia fotowoltaiczne Zamawiającego wraz z jej późniejszym zwrotnym dostarczeniem i rozliczeniem według obowiązujących zasad. Dla zamówienia w części określonej jako zadanie B obowiązująca będzie umowa w brzmieniu zaproponowanym przez składającego ofertę Wykonawcę. Wykonawca, który składa ofertę na zadanie B ma obowiązek dołączyć do oferty wzór takiej umowy. Zamawiający zakłada, że w okresie zamówienia nie powinny nastąpić żadne zmiany co do ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, niezależnie od tego, czy Wykonawca składa ofertę tylko na Zadanie A, tylko na B czy na zadania A i B łącznie) w terminie do dnia 09.03.2018 r. do godziny 09.30. Decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu koncesji na obrót energią elektryczną, zawarte w treści Załącznika nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia Art. 25 ust. 1 pkt 3 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia: a) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach