Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej do obiektów na terenie Gminy Żabia Wola

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96321 Żabia Wola, ul. Główna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 468 578 181
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3
    96321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 468 578 181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej do obiektów na terenie Gminy Żabia Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup energii elektrycznej do obiektów na terenie Gminy Żabia Wola. a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 1059) Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Gminę Żabia Wola energii elektrycznej na potrzeby administrowanych obiektów i infrastruktury. b) Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w obiektach gminy Żabia Wola dla poszczególnych grup taryfowych w okresie od 01.06.2018 do 31.05.2020– załącznik nr 4 do SIWZ. Ilości podane w tabeli są ilościami szacunkowymi, nie odzwierciedlają realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 2.1. Dostawy energii świadczone będą na zasadach określonych w: a) ustawie Prawo energetyczne z 10.04.1997 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 220) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych; b) ustawie Kodeks cywilny z 23.04.1964 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 459) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych; d) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93 z 2007 r. poz. 623 z późn. zm.), e) Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U z 2017 r., poz. 2500 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo zapoznać się z istotnymi postanowieniami umowami i wymagania w nich zawarte również uwzględnić w cenie oferty oraz zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w nich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca posiada:1) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 2) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) lub oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu Generalnej Umowy Dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, umożliwiającej dostawę energii elektrycznej do wszystkich punktów poboru przez cały okres realizacji zamówienia, (w przypadku Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Ustawy Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5) Dokumenty składające się na ofertę na potrzeby oceny ofert: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo:  Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, , 4) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców -w załączniku nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach