Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Nałęczów i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.03.2018 r. do 31.12.2019 r.

Gmina Miejska Nałęczów ogłasza przetarg

  • Adres: 24150 Nałęczów, al. Lipowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 014 500 , fax. 815 014 500
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nałęczów
    al. Lipowa 3
    24150 Nałęczów, woj. lubelskie
    tel. 815 014 500, fax. 815 014 500
    REGON: 52922600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naleczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Nałęczów i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.03.2018 r. do 31.12.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla Gminy Nałęczów i jej jednostek organizacyjnych. 2. Wykaz wszystkich punktów poboru energii (dalej PPE) zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający ma obecnie zawarte kompleksowe umowy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej dla PPE wykazanych w załączniku nr 5 do SIWZ z PGE Dystrybucja S.A. o/Lublin, który pełni jednocześnie funkcję OSD dla tych punktów. 4. Z wybranym Wykonawcą zawarte zostaną nowe umowy sprzedaży energii elektrycznej dla wszystkich PPE Gminy Nałęczów i pozostałych jednostek (wg zał. nr 5 do SIWZ) na czas oznaczony od 1.03.2018 do 31.12.2019 roku. Umowy podpisują kierownicy jednostek, o których mowa w Rozdziale 1 SIWZ, zgodnie z podziałem uwzględnionym w Załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Dla Umowy dotyczącej oświetlenia ulicznego Wykonawca będzie wystawiał zbiorczo 1 fakturę rozliczeniową co 2 miesiące z załączeniem szczegółów rozliczenia dla każdego PPE oświetlenia. Dla pozostałych umów Wykonawca będzie wystawiał osobne faktury ze szczegółami rozliczenia, dla każdego PPE, zgodnie z okresem rozliczeniowym OSD. Szczegóły rozliczenia dla każdego PPE powinny zawierać co najmniej: zużycie energii w podziale na strefy czasowe (jeśli takie występują), adres PPE, przynajmniej jeden numer jednoznacznie identyfikujący dany PPE (kod PPE, nr ewidencyjny OSD, numer licznika lub inny), mogą też zawierać grupę taryfową, moc i inne dane, jeśli Sprzedawca będzie nimi dysponował. W przypadku braku otrzymania danych z odczytów liczników od Operatora Systemu Dystrybucyjnego w terminie, w celu zapewnienia ciągłości przekazywania przez Zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na zakup energii elektrycznej, Zamawiający dopuszcza wystawienie faktury rozliczeniowej na bazie danych pomiarowych z poprzedniego okresu rozliczeniowego lub danych z Załącznika nr 2 do Umowy. W takim przypadku, Wykonawca ma obowiązek dokonać rozliczenia wyrównawczego przy fakturze rozliczeniowej za kolejny okres po otrzymaniu rzeczywistych danych pomiarowych od OSD. W przypadku umowy dotyczącej oświetlenia (poz. 1-79 Załącznika nr 5 do SIWZ) jeżeli OSD będzie przekazywał dane pomiarowe na Platformie Wymiany Informacji częściej niż co 2 miesiące, to Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy wystawiania faktur sprzedaży co 2 miesiące z sumarycznym zużyciem energii z okresu 2 miesięcy. Sposób rozliczania danej umowy i wystawiania faktur będzie również zapisany w poszczególnych umowach (zgodnie z powyższymi wytycznymi) w §6 Umowy Sprzedaży. 6. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie: 1) terminowe zgłoszenie właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (dalej OSD) do realizacji nowo zawartych umów sprzedaży energii elektrycznej, w sposób zapewniający rozpoczęcie sprzedaż energii elektrycznej od 1.03.2018 roku, 2) reprezentowanie Gminy Nałęczów i jej jednostek organizacyjnych przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych lub zawarcie w imieniu Zamawiającego nowych umów dystrybucyjnych dla PPE, dla których zawarcie tych umów będzie konieczne ze względu na wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów kompleksowych. Do wykonania wyżej wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo. 7. Zamawiający nie planuje obecnie zmiany grup taryfowych w punktach poboru energii. Jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany grup taryfowych w ciągu trwania Umowy Sprzedaży Energii Elektrycznej z wybranym Wykonawcą. Zmiana taryfy może nastąpić jedynie w obrębie tej samej grupy przyłączeniowej i nie będzie wiązać się ze zmianą zabezpieczeń przedlicznikowych. Zamawiający poczyni odpowiednie ustalenia samodzielnie z OSD. O odpowiednich zmianach zostanie także poinformowany Wykonawca, a ewentualne zmiany zostaną uwzględnione we właściwym załączniku do umowy zakupu energii elektrycznej. Zmiana grup taryfowych nie będzie mieć wpływu na cenę jednostkową energii elektrycznej, ponieważ Zamawiający organizacyjnie wymaga przedstawienia oferty z ceną całodobową. 8. Szacunkowa ilość dostarczanej energii została dokonana w oparciu o faktyczne zużycie w roku 2017. W okresie dostawy wynosi 3.704.216 kWh razem dla PPE wymienionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. Nie stanowi ona dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Faktyczne zużycie energii elektrycznej uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych punktów poboru energii. Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowaną w przetargu cenę energii. 9. Układy pomiarowe wszystkich PPE ujętych w Załączniku nr 5 do SIWZ są dostosowane do zasady TPA. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał umowę lub promesę umowy z właściwym OSD – PGE Dystrybucja S.A. o/Lublin. 11. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy następujące dane w wersji edytowalnej (MS Excell) dla każdego punktu poboru niezwłocznie po podpisaniu umowy sprzedaży energii elektrycznej z wybranym Wykonawcą: 1) nazwa i adres płatnika; 2) opis punktu poboru; 3) adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina); 4) grupa taryfowa; 5) moc umowna; 6) planowane roczne zużycie energii w podziale na strefy; 7) numer licznika; 8) Operator Systemu Dystrybucyjnego; 9) nazwa dotychczasowego Sprzedawcy; 10) rodzaj obiektu (oświetlenie lub budynek); 11) typ obowiązującej umowy: kompleksowa czy rozdzielona; 12) częstotliwość rozliczeń stosowana przez OSD; 13) okres obowiązywania nowej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 22 ust. 1b pkt 1 oraz art. 22b ustawy Prawo zamówień publicznych) tj.: posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach