Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sulechów w 2013 r. - II przetarg

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2012-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sulechów w 2013 r. - II przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (dalej: PE) przez Zamawia-jącego do jego budynków, jego infrastruktury oraz jednostek organizacyjnych (zgodnie z załą-czonym wykazem). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający lokalizacje oraz opis punktów odbioru energii elektrycznej wraz z mocą umowną zawarty jest w załączniku nr 1 do wniosku i stanowi jego integralną część. 2. Podane w załączniku planowe zużycie energii elektrycznej w okresie od 1 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Szacowane zużycie energii elektrycznej może ulec zmianie. Zużycie energii elektrycznej, okre-ślone w załączniku nr 2 do wniosku jest zużyciem szacunkowym, uwzględniającym aktualne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zużycia energii elektrycznej w trakcie realizacji zamówienia w przypadku oddania do użytku nowych punktów poboru energii lub uruchomienia nowych urządzeń zasilanych energią elektryczną. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie iż z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tj. do zmniejszenia w stosunku do pierwotnego szacunku ilości zamówionej energii elektrycznej w zależności od rzeczywistych potrzeb. W przypadku zaistnienia sytuacji, gdy Zamawiający nie zrealizuje zamówienia w całości, Wyko-nawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu nie wykonania umowy w 100 %. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania własnej kalkulacji cenowej i przedstawienia ceny w poszczególnych taryfach dla energii w ofercie przetargowej. 5. Sprzedaż odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego tj. ENEA Operator Sp. z o.o. na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 ze zm.) zwanej dalej Prawem energetycznym, zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy, przepisami kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami umowy oraz zgodnie z ceną energii elektrycznych w ofercie przetargowej, z którym wykonawca ma zawartą umowę na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarach, na których znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej. 6. Gmina Sulechów wraz z jednostkami w 2012 r. wzięła udział w przetargu na zakup energii w Grupie Zakupowej z Gminą Bytom Odrzański. W wyniku rozstrzygnięcia przetargu zostały zawarte umowy na dystrybucję energii elektrycznej z ENEA Operator Sp. z o.o z siedzibą w Poznaniu. Ww. umowy zostały zawarte na czas nieokreślony. 7. Umowy z obecnym dostawcą energii elektrycznej wygasają 31 grudnia 2012 r. 8. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się bę-dzie według wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych w okresie miesięcznym. 9. Sprzedaż, usługi przesyłowe i dystrybucyjne energii elektrycznej odbywać się będą w zgodzie z obowiązującymi aktami prawnymi regulującymi tematykę energetyki w tym m.in.: 1) Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne tj. (Dz.U. z 2007 r. 89, poz. 625 ze zm.), 2) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych wa-runków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.) 10. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zgłoszenie do OSD umowy zgodnie z zasadami określonymi przez OSD, 2) doprowadzenia do zawarcia umowy o świadczenie usług dystrybucji pomiędzy Płatnikiem poszczególnymi OSD, do których należy przedmiot zamówienia, 3) sprzedaż energii płatnikowi dla punktów Odbioru Energii, z zastrzeżeniem, że sprzedaż energii rozpocznie się w chwili przyjęcia umowy do realizacji przez OSD, 4) przeniesienie na płatnika, w dostarczenia do Punktów Odbioru Energii, własności energii, 5) prowadzenia wpłat należności zapewniającej poprawność rozliczeń, 6) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie aktualnych cen energii oraz zasad rozliczeń, 7) przyjmowanie wniosków i reklamacji płatnika, 8) rozpatrywanie wniosków lub reklamacji płatnika w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi na nie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji, 9) przekazywania płatnikowi istotnych informacji dotyczących realizacji umowy, 10) poinformowania Zamawiającego, w formie pisemnej w terminie do 45 dni od daty otrzyma-nia informacji od OSD o rozpoczęciu realizacji dostaw energii elektrycznej dla poszczegól-nych punktów poboru 11. W ramach umowy Zamawiający zobowiązuje się do: 1) terminowego regulowania należności za dostarczoną energię elektryczną, 2) określenie miejsca dostawy energii elektrycznej, mocy umownej i grupy taryfowej 3) określenie czasu obowiązywania umowy 4) rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą na podstawie wskazań zain-stalowanych układów pomiarowych lub opłaty ryczałtowej wg wybieranych przez zama-wiającego grup taryfowych, 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian wartości mocy umownych dla poszczegól-nych odbiorców w trakcie obowiązywania umowy. 12. Podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie. Faktyczna ilość uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego i oferowanej ceny jednostkowej z oferty Wykonawcy. 13. Umowy z obecnym dostawca energii elektrycznej wygasają 31 grudnia 2012 r. 14. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach